معاون نظارت بر بوررس‌ها و ناشران سازمان بورس علت توقف نماد پالایشی‌ها را ناشی از وجود اطلاعات با اهمیت اعلام کرد و مدیرمالی یکی از این شرکت‌ها خبر از ادامه دار بودن توقف آنها حداقل تا 20 تيرماه خبر داد.

به گزارش حوزه بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، مدیرمالی یکی از شرکتهای پالایشی حاضر در بورس گفت: از سوی وزارت نفت اعلامیه ای به شرکتهای پالایشی ارسال شده که در آن به تغییرات ارقام یارانه‌ها اشاره شده است و پس از ارسال این اطلاعیه به سازمان بورس، از سوی ناظر بازار نمادهای این گروه معاملاتی متوقف شد.

وی ادامه داد: در این اعلامیه نرخهای درج شده به صورت کلی برای تمام فرآورده‌ها اعلام شده بود که به دلیل ابهام نرخ های اعلامی، این اقدام صورت گرفت. 

این مدیر مالی پیش بینی کرد بازگشایی نمادهای معاملاتی این گروه زمانبر باشد و به احتمال زیاد تا 20 تير ماه بازگشایی نمی‌شود.

قبل از توقف نمادهای معاملاتی این شرکت‌ها از سوی ناظر بازار هیچگونه پیغامی منتشر نشد. علاوه بر این معاون نظارت بر بوررسها و ناشران سازمان بورس علت این توقف را ناشی از وجود اطلاعات با اهمیت اعلام کرد و از برنامه دریافت نظرات شرکت‌ها برای نهایی کردن دستور العمل سهام خزانه خبر داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار