تکلیف نفر چهارم تیم ملی تنیس روی میز قرار است در جلسه کمیته فنی مشخص شود اما ‌آیا کاپیتان سابق گزینه خواهد شد؟

آیا شانس انتصاب به کاپیتان داده می‌شود؟ به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران : فدراسیون تنیس روی میز تصمیم دارد چهار ملی‌پوش را برای مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کند،  به همین منظور تکلیف سه نفر از ترکیب تیم ملی را برگزاری رقابت‌های  انتخابی مشخص کرد و نیما عالمیان، نوشاد عالمیان و افشین نوروزی به صورت مستقیم مسافر شدند اما قرار است تکلیف نفر چهارم را تصمیم کمیته فنی مشخص کند.

 با نگاهی به جدول نهایی امتیازات بعد از دو مرحله مسابقات دسته برتر و نهایی به راحتی می‌توان نام پوریا عمرانی را از سایر نفرات پر رنگ تر دید.

 عمرانی، بازیکن خوش آتیه‌ و جوان تنیس روی  که دو دوره‌ در کنار سه ملی پوش منتخب عازم رقابت‌های جهانی شده بود در مرحله نهایی انتخابی‌ عملکرد خوبی نداشت و 5 شکست را متحمل شد اما وی با کمک بردهایش در رقابت‌های قزوین امتیازات خود را به اندازه ای رساند که مانند چند دوره گذشته در پله چهارم باشد.

تنها نکته ای که در این دوره تغییر کرده این است رای کادر فنی باید نفر چهارم را انتصاب کند که به نظر می‌رسد،  کادر فنی تیم ملی  قصد کنار گذاشتن محترمانه پوریا عمرانی از ترکیب ر ا وارد چرا که اگر قرار باشد دوباره وی گزینه انتصاب شود مانند دوره های قبل 4 نفر اول انتخابی را به تیم ملی  دعوت می‌کردند اما گزینه اصلی چه کسی خواهد بود؟

 محمد رضا اخلاق پسند کاپیتان سابق تیم ملی و نماینده تنیس روی میز ایران در المپیک 2004 با وجود کنار گذاشته شدن در دوره ریاست زارع پور و در شرایطی که از هیچ کدام از امکانات و اعزام های چهار نفر اول انتخابی بی بهره بود در مسابقات انتخابی نمره قابل قبولی گرفت.

 وی با کسب رتبه چهارم در دور نهایی و پنجم در جدول کامل امتیاز بندی نشان داد که می‌تواند گزینه مناسبی برای بازگشت به تیم ملی باشد.

 هر چند اخلاق پسند که قرار است به زودی لژیونر شود و به لیگ آلمان بپیوندد در مصاحبه‌های  قبل از مسابقات‌ انتخابی اعلام کرده بود که به دلیل زمان بندی نامناسب رقابت‌ها  و نزدیکی به اختتامیه لیگ از نظر حرفه‌ای فرصت کافی برای ریکاوری ندارد و به همین علت نمی‌تواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد!

بعد از اخلاق پسند، شاید میعاد لطفی نیز یکی از گزینه‌ها باشد البته می‌توان این شاید را برداشت و قطعی تر اعلام کرد که جدی ترین گزینه انتخاب لطفی 21 ساله است که در جمع بزرگسالان خودی نشان داده و توانسته است به جمع مدعیان پوشیدن لباس تیم ملی اضافه شود.

 اکنون باید انتظار  رای کمیته فنی نشست تا ببینیم ، نفر چهارم آیا واقعا بر اساس شایستگی انتخاب می‌شود یا سو گیری در سال‌های گذشته ادامه خواهد داشت؟

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، نهایی ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار