مدیر سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری زنجان از اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ در زنجان خبر داد و گفت: ۱۹ پروژه عمرانی با مشارکت‌های سرمایه‌گذاران در زنجان اجرا می‌شود.

 به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ احمد صفا شامگاه سه‌شنبه در حاشیه نشست پروژه عظیم سبزه‌میدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای نخستین بار سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری زنجان ایجاد شده است که در تلاشیم با تامین اعتبارات توسط بخش خصوصی اجرای پروژه‌های عمرانی شهر زنجان را توسعه دهیم.
وی بیان کرد: طرح احداث مرکز تجاری بزرگ‌ترین هایپر مارکت زنجان در زمینی به ابعاد 9 هزار و 300 مترمربع در مجموعه گردشگری و مسکونی گاوازنگ با اعتبار 660 میلیارد ریال توسط سرمایه‌گذار پیش بینی شده است.
مدیرسازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری زنجان با اشاره به اجرای طرح احداث مجموعه ارگ زنجان ابراز کرد: این طرح در زمینی به اندازه 3 هزار و 500 متر مربع در جاده منتهی به مزار شهدای گمنام زنجان حداث می‌شود.
وی با بیان احداث مجموعه تفریحی صید و پرورش ماهی در زنجان عنوان کرد: برای احداث این طرح در زمین یک هزار و 300 مترمربعی در ضلع جنوب غربی فلکه قائم 300 میلیارد ریال توسط سرمایه‌گذار پیش بینی شده است.
صفا با اشاره به اجرای طرح احداث رستوران شناور و بازی‌های آبی در زنجان گفت: 8 میلیارد ریال برای احداث این پروژه در زمین یک هزار و 45 متر مربعی در محدوده آبی سد گاوازنگ زنجان برآورد شده است.
وی عنوان کرد: بدنه بلوار گاوازنگ در ورودی گاوازنگ در زمینی به ابعاد 2 هزار و 200  مترمربع و نیز راسته تجاری- شهرک مسکونی مجموعه گردشگری گاوازنگ در زمین یک هزار و 259 متر مربعی از دیگر پروژه‌های احداث شده توسط مشارکت‌های سرمایه‌گذاران است.
مدیرسازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری زنجان گفت: زمین تجاری بر بلوار با اعتبار براورد شده 8 میلیارد ریال در 7 هزار و 922 مترمربع زمین در منطقه گدشگری گاوزنگ زنجان احداث می‌شود.
وی با اشاره به احداث زیب لاین مجموعه تفریحی گاوازنگ ابراز کرد: این طرح در زمین 280 مترمربعی در محدوده آبی سد گاوازنگ با پیش بینی براورد مالی 2 میلیارد ریالی برای سرمایه‌گذاری در زنجان احداث می‌شود.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.