تا پایان هفته صورت می‌گیرد:

جمع بندی نهایی تفکیک حوزه جوانان از ورزش

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: جمع بندی نهایی مطالعات در خصوص تفکیک حوزه جوانان از ورزش تا پایان هفته به دفتر معاون اول رئیس جمهور ارسال می‌شود.

جمع بندی نهایی تفکیک حوزه جوانان از ورزشمحمود گلزاری، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرین پیگیری در خصوص تفکیک حوزه جوانان از ورزش، اظهار کرد:‌به منظور رسیدگی به مشکلات جوانان و افزایش توجه به حوزه جوان که در حال حاضر به گونه‌ای زیر سایه سنگین و اجرایی ورزش کشور گم شده است، مسئله تفکیک در شورای عالی جوانان مطرح شد که معاون اول رئیس جمهور ماموریت دادند تا مهر ماه سازمان برنامه این موضوع را پیگیری کرده و ما نیز مطالعات تطبیقی انجام دادیم.

وی افزود: جمع بندی نهایی آماده شده است که در این هفته جمع بندی نهایی در خصوص تفکیک به دفتر معاون اول رئیس جمهور ارسال می‌شود و ما امیدواریم جدا از بررسی، این امر به کمیسیون اجتماعی برود.

گلزاری در پایان تصریح کرد: بعد از بررسی در کمیسیون مربوطه مسئله تفکیک در صحن دولت مطرح و طب کسب رای به صورت لایحه به مجلس شورای اسلامی می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار