رئیس فدراسیون ووشو گفت: مازندران قطب ووشو كشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری، رئيس فدراسيون ووشو در مجمع عمومی انتخابات هيئت ووشو مازندران در ساری گفت: پتانسيل ووشو مازندران بالا است و از اين نظر مازندران قطب اصلی ووشو كشور است.

مهدی علی نژاد افزود: مسابقات ووشو جام جهانی 2016 به ميزبانی ايران در 2 بخش مردان و زنان در تهران برگزار می شود.

وی با بيان اينكه كشورمان براي نخستين بار در بخش بانوان ميزبان مسابقات مهمی چون جام جهانی ووشو است، یادآور شد: ميزبانی جام جهانی ووشو نشان دهنده اعتماد فدراسيون جهانی به ايران است.

رئيس فدراسيون ووشو با بيان اينكه مجمع انتخابات هيات ووشو با درايت مديركل ورزش وجوانان استان در فضای كاملا آرام برگزار شد، گفت: در ارزيابی صورت گرفته در سال93 مازندران رتبه دوم كشور را كسب كرد.

علی نژاد با اشاره به اينكه تيم ملی ووشو كشورمان سه سال متوالی نايب قهرمان جهان شد، افزود: مازندران نقش ويژه ای در موفقيت و افتخارآفرينی ووشوكاران كشورمان در كسب مدال دارد.

وی با بيان اينكه از پتانسيل و ظرفيت ووشو مازندران استفاده بهتری شود، گفت: هدف فدراسيون مساعدت و حمايت همه جانبه به هيئت های سراسر كشور است اما با توجه به پتانسيل و افتخارآفرينی نگاه ويژه ای به مازندران دارد.

رئيس فدراسيون ووشو از افتخارآفرينی ووشو كاران مازندرانی در معيت تيم ملی خبر داد و افزود: سجاد عباسی، مليحه فضلی و صديقه دريايی به عنوان ملی پوشان مازندرانی بارها برای كشورمان افتخارآفرينی كردند.

علی نژاد با بيان اينكه مازندران توانمندی 50 درصد ملي پوش در اردوی های مختلف تيم ملی را دارد، گفت: يكی از مشكلات ورزشكاران استان نبود خانه ووشو است كه با همت مسئولان با جذب اعتبار ويژه می تواند با احداث خانه اختصاصی ووشو تا حدودی از مشكلات ووشوكاران مازندرانی را كاهش داد.

*حمایت از ووشو مازندران در کشور

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: ووشو مازندران پشتوانه خوبی در كشور دارد.


مديركل ورزش و جوانان مازندران در مجمع انتخابات هيئت ووشو مازندران از وجود پشتوانه خوب از مازندران در ووشو سطح كشور خبرداد.

حسين زادگان با بيان اينكه پتانسيل خوبی در دو بخش مردان و زنان در سطح كشور وجود دارد، افزود: مازندران در بیشتر رشته های ورزشی به ويژه ووشو توانمندی خوبی دارد كه می تواند از هر نظر به فدراسيون كمك كند.

مديركل ورزش و جوانان مازندران با بيان اينكه برای توسعه ووشو تعامل خوبی بين فدراسيون، اداره كل و هيئت ووشو وجود دارد، افزود: مازندران استانی ورزش خيز و جوانان با استعدادی است كه برای افتخارآفرينی بيشتر نياز به حمايت مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسيون ها دارد.

حسين زادگان یادآور شد: همدلی در هيئت ووشو استان برقرار بود كه بار ديگر اعضا مجمع به رئيس سابق اعتماد كردند و به وی رای دادند.

وی با بيان اينكه برای رشد و توسعه رشته های مختلف به ويژه ووشو نياز به همفكری قهرمانان و پيشكسوتان نياز است، افزود: دستگاه ورزش مازندران با حمايت فدراسيون حمايت همه جانبه به ساير رشته های ورزشی در سطح استان و حتی شهرستان دارد.

مديركل ورزش و جوانان مازندران از بی طرفی دستگاه ورزش استان و فدراسيون در انتخابات ووشو خبر داد و تصریح کرد: همه كانديداها كه در مجمع ووشو حضور داشتند برنامه های خوبی ارائه دادند كه در نهايت اعضا مجمع فرد مورد اصلح را برای چهار سال انتخاب كردند.

*انتخاب رئيس هيات ووشو مازندران

عليرضا قهاری به عنوان رئيس هيات ووشو مازندران انتخاب شد.

مجمع انتخابی هيات ووشو مازندران برگزار شد و عليرضا قهاری با كسب اكثريت آرا به مدت چهار سال سكان هدايت هيات ووشو مازندران را در اختيار گرفت.

مجمع عمومی هيات ووشو مازندران برای انتخاب رئيس هيات مازندران كه امروز در سالن اجتماعات شهيد زرهون اداره كل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد، عليرضا قهاری با كسب 13 رای به مدت چهار سال سكان هيات ووشو مازندران را عهده دار شد.

عليرضا قهاری از 15 رای ماخوذه با كسب 13 راي به عنوان رئيس هيات ووشو مازندران انتخاب شد.

اين انتخابات 7 كانديدا داشت كه علی اصغر ابوذرزاده، ادريس قاضی زاده، مجتبی كاكويی و محمد مهدی مهدوی رقابت بين عليرضا قهاری، سليم فيروزی و خانعلی رمضانی صورت گرفت كه در نهايت عليرضا قهاری موفق به رای اعتماد اعضا مجمع شد.

انتهای پیام /ح

برچسب ها: ساری ، مازندران ، ووشو ، کشور ، قطب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.