رئیس انجمن کارفرمایان آمل گفت: مسئولان برای رکود اقتصادی واحدهای تولیدی آمل چاره‌اندیشی کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ساری ؛ محمدتقی جوادی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان که درفرمانداری آمل تشکیل شد با تاکید بر اینکه بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی آمل بدلیل نرخ سود بانکی به سمت ورشستگی رفتند، اظهار داشت: این واحدها با فشار بانک‌ها و پرداخت و معوقات مجبور به اخراج بسیاری از کارگران خود در بخش تولید شدند.

وی با اعلام اینکه دولت بدلیل تورم، شاهد رکودی بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی است، افزود: در این بخش واحدهای تولیدی مدت چهار مرحله بحران را می‌گذراندند و در مرحله رکود هستند و این معضل واحدها را تهدید می‌کند.وی افزود: تا زمانی که نرخ سود از سوی بانک‌ها ثابت باشد، مشکل در تعطیلی و رکود و بحران صنعتی رفع نخواهد شد.

جوادی با تاکید براینکه با توجه به روند این رویه در آمل، مسئولان شاهد تعطیلی 500 واحد تولیدی در شهرک‌ها بدلیل ورشستگی خواهند بود، افزود: مسئولان باید در زمینه حمایت سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان که چرخه اقتصاد و اشتغال کشور را می‌گردانند نگاه حمایتی داشته باشند.

مدیرجهاد کشاورزی آمل نیز با بیان اینکه اشتغال در این نهاد در سال‌ 94 برای سهمیه آمل 641 نفر اعلام شده است، یادآور شد: تاکنون 82 نفر در سامانه به ثبت رسیده است.

مرتضی امینی نیاکی ادامه داد: در بخش ناظرین حفظ نباتات 13 نفر به صورت فصلی و در طرح همراه با کشاورز با همکاری سپاه ناحیه این شهرستان 60 نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی با اشاره به طرح مشاغل خانگی، بیان داشت: در این بخش از سال 90 تاکنون تسهیلاتی به جهاد کشاورزی آمل تعلق نگرفته است و امسال نیز هنوز اعلام نشده است.



انتهای پیام/ ا
برچسب ها: تولیدی ، آمل ، واحد ، مسئولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.