طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در مازندران از امروز آغاز شد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش مازندران در حاشیه افتتاحیه اجرای طرح سلامت در دبستان پسرانه شاهد ساری گفت: این طرح از امروز در 35 پایگاه اجرا می شود و 41 هزار و 500 دانش آموز در این طرح شرکت می کنند.

عباسپور افزود: هدف از اجرای این طرح سنجش، شناسایی دقیق نوآموزان بدو ورود به دبستان و در صورت داشتن نارسایی و یا بیماری ، درمان آن ها است.

 مدیرآموزش و پرورش استثنائی مازندران هم گفت: به علت اجرای این طرح در مدارس کشور، سازمان یونسکو از ایران به علت غربالگری نوآموزان قدردانی کرد.

حسینی افزود: دانش آموزان در حوزه های بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی و معاینات عمومی می شوند و در صورت مشاهده بیماری و یا نارسایی در آن ها مراحل درمان آن ها انجام می شود.

وی یادآور شد: خانواده ها باید با مدارکی که مدارس از آن ها درخواست می کند به نزدیکترین مدرسه محل زندگی خود مراجعه کنند و ثبت نام اینترنتی می شوند و نوبت دهی برای غربالگری آن ها هم انجام می شود.

به گفته مدیرآموزش و پرورش استثنائی مازندران طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان 31 شهریور به پایان می رسد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.