شیراز؛

انهدام باند سارقان به عنف با 33 فقره سرقت

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز از انهدام باند سارقان به عنف و كشف 33 فقره سرقت از اعضاي اين باند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ سرهنگ بهادر اسماعيلي گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف در سطح كلان شهر شيراز توسط راكبان دو دستگاه موتورسیکلت ، موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران انتظامي قرار گرفت.

وي ادامه داد: تحقيقات در اين خصوص ادامه داشت تا اينكه در نهايت مأموران كلانتري 15 قصر دشت ، با انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي اقدام به شناسايي متهمان و محل سكونت آنها كردند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: مأموران با اخذ دستور قضائي به محل مورد نظر اعزام و در يك عمليات غافلگيرانه چهار نفر متهم را دستگير و به كلانتري انتقال دادند.

سرهنگ اسماعيلي با بيان اينكه متهمان در كلانتري به انجام 33 فقره سرقت به عنف اقرار كردند، افزود: در بازرسي از مخفيگاه اين سارقان ۲۵ دستگاه تلفن همراه ، ۳ عدد پنل ضبط خودرو ، يك قاب ساعت مچي ، سه حلقه انگشتر ، يك رشته گردنبند طلا و تعداد سه تیغه سلاح سرد كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز با اشاره به دستگيري پنج نفر خريدار اموال مسروقه در اين پرونده، گفت: در اين رابطه دو دستگاه موتورسيكلت كه سارقان از آنها براي انجام اعمال مجرمانه خود استفاده مي كردند، توقيف شد.

وي با هشدار به افراد مخل نظم و امنيت در جامعه افزود: مأموران انتظامي شهرستان شيراز با جديت كامل با اينگونه افراد برخورد و شهروندان نيز مي توانند اخبار و اطلاعات خود را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

سرهنگ اسماعيلي به شهروندان توصيه كرد: از حمل پول، بدون پوشش و حفاظت مناسب مخصوصاً هنگام خروج از بانک خودداري کنند و تا حد امکان از چک هاي رمزدار و تضميني استفاده کنند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: انهدام ، باند ، سارقان ، سرقت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.