تجارب مخابرات استان اصفهان در حوزه‌های کیفیت و فرآیند و بهر‌ه‌وری، تجارب ارزشمندی است که دیگر استان‌ها می‌توانند به خوبی از آن استفاده نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان، تور کیفیت و تعالی سازمانی شرکت مخابرات ایران و دیگر استان‌ها در استان اصفهان با حضور نمایندگان شرکت‌ مخابرات ایران و شرکت‌های مخابرات استانی، 18 لغایت 20 خرداد ماه سال جاری در شرکت مخابرات استان اصفهان برگزار شد.

در این برنامه نمایندگان شرکت مخابرات ایران و مخابرات استان‌های خراسان‌رضوی، هرمزگان، لرستان و قم به منظور بررسی راهکارهای ارتقاء سیستم‌های کیفی و ارزیابی عملکرد و استراتژی در شرکت های مخابراتی از مخابرات استان و مجتمع فولاد مبارکه استان اصفهان بازدید نمودند.

بهرامی ترابی مدیرکل کیفیت و فرآیند شرکت مخابرات ایران هدف از این برنامه را ارزیابی و پیگیری سیاست‌های ابلاغی شرکت مخابرات ایران و همچنین استفاده از تجارب شرکت مخابرات استان اصفهان در حوز های کیفیت و فرآیند و بهره‌وری عنوان نمود.

وی اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم در بخش‌های مختلف خصوصا در دو حوزه ارتقاء بهره‌وری و بهبود سطح خدماتSLI به خوبی از جلسات برگزار شده استفاده نماییم.

بهرامی ترابی ادامه داد: همکاران استان اصفهان توانستند تجارب خود را ارائه نموده و مدیرعامل استان نیز تجربیات مدیریتی کیفیت را به خوبی منتقل نمودند.

وی ابراز امیدواری نمود که چنین جلساتی در راستای همگرایی شرکت‌های مخابراتی استانی و مخابرات ایران تداوم یابد.

در ادامه حسین کشایی مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان ضمن خیرمقدم به میهمانان اظهار داشت: باید به سازمان از نگاه مشتری نگریست و حتی ساختار سازمانی را بسته به نیاز مشتری تعریف و یا تغییر داد.

وی افزود: تا زمانیکه فعالیتی در شرکت نهادینه نشود، به خوبی اجرا نشده و اثربخش نخواهد بود و اثربخشی موقعی است که در عمق لایه های سازمان نفوذ کند.

کشایی با اشاره به نقش شرکت مخابرات ایران در همه‌ی زمینه ها، تأکید کرد: معتقدیم هر قدمی که شرکت مخابرات ایران رو به جلو بردارد معادل ده قدمی است که هر یک از استان ها بردارند.

شایان ذکر است، در مراسم افتتاحیه خوش آمدگوئی و خلاصه‌ای از عملکرد شرکت مخابرات استان در سال گذشته توسط جعفری نسب معاون مالی و تدارکاتی شرکت مخابرات استان ارائه گردید و وی به تشریح تغییر ساختار فرآیندی در کل سازمان پرداخت.

جعفری نسب در ادامه در خصوص خرید و پیاده‌سازی نرم‌افزار BSC در سازمان، معرفی مدیریت دانش، مدیریت ریسک و حرکت سازمان در راستای بهینه سازی شرکت مخابرات استان اصفهان، مطالبی ارائه نمود.

وی بر ایجاد تفکر همگرایی تأکید کرد و افزود: امیدواریم در حوزه های مختلف به جای تصمیات متمرکز در ستاد بصورت خرد جمعی و استفاده از تجربیات استان ها به تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی برای مدیریت کلان شرکت برسیم.

معاون مالی و تدارکاتی مخابرات اصفهان اذعان داشت: شرکت مخابرات استان همواره در راستای سیاست های شرکت مادر حرکت نموده و با نگاه سیستمی از توان و پتانسیل کلیه‌ی نیروها استفاده می‌کند.

وی در ادامه از همکاران مخابراتی میهمان خواست تا دیدگاه خود را در خصوص نقاط بهبود و قوت شرکت مخابرات اصفهان ایراد نمایند.

در ادامه همکاران شرکت مخابرات ایران و دیگر استان ها در زمینه بهروه وری و کیفیت از مجتمع فولاد مبارکه اصفهان بازدید کردند.

فرهمند رئیس راهبردی و برنامه ریزی مجتمع فولاد مبارکه با ارائه توضیحاتی در مورد فضای فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین تولیدکننده ورق های تخت در خاورمیانه، در خصوص محصولات، آمار تولید و شرکت های زیر مجموعه این شرکت عظیم در ایران به تفصیل توضیح داد.

در ادامه همکاران از خط تولید مجتمع فولاد مبارکه بازدید نمودند و فرهمند با ترسیم چشم انداز این شرکت، به تدوین استراتژی و برنامه زمانبندی فعالیت های مرتبط با تدوین استراتژی در لایه های مختلف شرکت اشاره نمود.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: مخابرات ، تجارب ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.