مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان: در بحث حفاری ها باید میان شهرداری و مخابرات هماهنگی شود و نصب دکل های مخابراتی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از اصفهان، وحيد حیدریان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان به کیفیت پایین سرویس اینترنت پر سرعت به عنوان یکی از دغدغه های شهروندان اشاره کرد و گفت: عدم ارائه سرویس اینترنت پر سرعت در بر خی از نقاط شهر از دیگر مشکلات شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه از نظر سرعت اینترنت در بین 200 کشور، ایران در رده 125 قرار دارد و اصفهان در کل کشور در رتبه 12 قرار است، افزود: بسیاری از کشورها نظیر مراکش ، زیمباوه و عراق در رده های بالاتر از کشور ما قرار دارند.

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تصريح كرد: شکل نگرفتن فضای رقابتی میان شرکت مخابرات و دیگر شرکت ها از دیگر مشکلات مو جود است و شاید نگاه ویژه به شرکت مخابرات در کوتاه مدت به نفع مخابرات است اما در بلند مدت به ضرر شهروندان مي باشد.

حیدریان خاطرنشان كرد: اگر هزینه های ماهیانه برای اینترنت پیش بینی می شود به شهروندان اطلاع رسانی شود .
مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری اظهار داشت: مرکز دیتا سنتر شهرداری اصفهان در مرحله طراحی است و اواخر سال وارد فاز اجرایی می شود و این مرکز می تواند به همه دستگاه های اجرایی سرویس دهد.

به گفته وی مرکز دیتا سنتر شهرداری اصفهان از نظر ابعاد اولین مرکزی است که در کشور راه اندازی می شود.

حيدريان ادامه داد: در بحث حفاری ها بايد ميان شهرداری و مخابرات هماهنگی شود و نصب دكل های مخابراتی به صورت ويژه مورد توجه قرار گيرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: حفاری ، سازمان ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.