فاز اول پارک آبی سراب بیجار با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ بیژن زندیه با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدامات خوبی در راستای عمران شهری و توسعه شهرستان بیجار صورت گرفته است گفت: توسعه و آبادانی دراین شهرستان نیازمند تلاش بیشتری است.

شهردار بیجار نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حضور مسئولان استانی گفت: پارک سراب در زمینی به مساحت 50 هکتار در 4 فاز شامل، استخر آبی، باغ پرندگان و آبشار یکی از بزرگترین پارک‌های آبی کشور محسوب می‌شود.

علی پاشازاده با بیان اینکه یکی از بزرگترین آب نماهای موزیکال کشور در این پارک احداث شده است گفت: این پارک با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وی از نیاز 500 میلیون تومانی این پروژه برای اتمام فازهای بعدی آن خبر داد و گفت: خوشبختانه استاندار کردستان قول تأمین این اعتبار را داده‌ و امیدواریم با تخصیص آن هرچه زودتر شاهد افتتاح فازهای بعدی این پروژه باشیم.

وی در پایان افزود: پارک سراب گوشه‌ای از شهر قدیمی بیجار است که با برنامه‌ریزی مناسب و اختصاص بودجه کافی می‌تواند با اجرای فازهای بعدی و تکمیل آن در توسعه شهری، ایجاد اشتغال و روحیه امید و نشاط در بین مردم بسیار تاثیرگذار باشد.

 انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.