سنندج؛

فرصتی مناسب در ماه مبارک رمضان برای کسب سعادت دنیا و آخرت

امام جمعه سنندج گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای افزایش تقوا و کسب سعادتمندی اخروی و دنیوی برای مسلمانان است باید از برکات این ماه مبارک نهایت استفاده را ببریم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، ماموستا عبدالرحمان خدایی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با بیان اینکه هم اکنون در آستانه فرا رسیدن ماه مهمانی خدا قرار داریم گفت: در این ماه مبارک سفره خوان خداوند گسترده شده و مسلمانان باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کرده و برای رسیدن به قرب الهی تلاش کنند.

وی افزود: آیین و احکام و حرمت این ماه مبارک باید توسط مسلمانان در جامعه رعایت شده و با بهره گیری از دستورات دین و قرآن در این ماه پر برکت سعادتمندی دنیا و آخرت را کسب کنیم.

او حضور در این کنگره عظیم را یکی از واجبات برای مسلمانان ذکر کرد و افزود: مسلمانان باید حضور و شرکت در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه را همواره مد نظر قرار داشته باشند.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه های خود با تبریک هفته جهاد کشاورزی و تقدیر از خدمات کارکنان این نهاد گفت: استان کردستان ظرفیت های بالایی در زمینه منابع آب و خاک دارد و باید یکی از قطب های تولید محصولات کشاورزی در کشور باشد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.