معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان کردستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،حجت الاسلام محمود یوسفی گفت: این طرح در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه و در دو بخش بانوان و آقایان در امامزادگان شاخص استان برگزار می شود.
وی گفت: این طرح در امامزاده پیر محمد در سنندج، امامزادگان عبدالله، اسماعیل و محمد در بیجار و امامزادگان هاجر و سارا در شهرستان قروه برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کردستان افزود: ثبت نام برای شرکت در این طرح از اول خرداد ماه آغاز شده و تا 26 خرداد ادامه دارد و کلاس های این طرح نیز از اول تیرماه سال جاری در این اماکن معنوی برگزار می شود.
وی افزود: در راستای اجرای این طرح کلاس های قرآنی در رشته های روخوانی، تجوید، حفظ و قرائت برگزار می شود و همچنین در کنار این کلاس ها مباحث مختلف اعتقادی و دینی، اردوهای تفریحی، برنامه های ورزشی و مهارت های زندگی اجرا می شود.
حجت الاسلام یوسفی همچنین برپایی خیمه های معرفت را از دیگر برنامه های جنبی این طرح ذکر کرد و گفت: در این خیمه ها مربیان و روحانیون اعزامی از قم به رفع شبهات و پاسخگویی به سوالات می پردازند.
انتهای پیام/ع
برچسب ها: طرح ، راستا ، شرکت ، کلاس ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.