با پایان یافتن جشنواره پاراگلایدر کشور در شهرستان مریوان، که باشرکت استان‌های سراسر کشور طی روزهای 20 تا 22 خرداد ماه سال جاری در ارتفاعات کوه‌های دریاچه زریوار در بخش آقایان و بانوان برگزار شد، استان کردستان بر سکوی اول تیمی این رقابتها قرار گرفت.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛  جشنواره پاراگلایدر کشور به همت اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت انجمن‌های ورزشی استان و شهرستان و حمایت مالی شهرداری شهرستان مریوان برگزار شد.
این جشنواره با شرکت استان‌های سراسر کشور طی روزهای 20 تا 22 خرداد ماه سال جاری در ارتفاعات کوه‌های دریاچه زریوار در بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

در این جشنواره 170 خلبان از 18 استان سراسر کشور در ارتفاعات کوه فیله‌قوس اطراف دریاچه زیبای مریوان به مدت 3 روز در دو رشته هدف‌زنی و دقت به رقابت پرداختند.

در پایان این جشنواره استان کردستان بر سکوی اول تیمی قرار گرفت و استان‌های تهران و گلستان به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی آقایان هوشیار رسولی و شاهین ابراهیمی از کردستان 
مقام‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و محمدرضا پاک‌بازان مطلق عنوان سوم را به دست آورد.
در بخش بانوان مهرناز زرافشان، وحیده اعلایی و فاطمه نوری از تهران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.
گفتنی است، جشنواره پاراگلایدر کشور با توجه به شرایط اقلیمی و جاذبه‌های بکر برای دومین بار است که در شهرستان مریوان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.