در اجراي طرح عملياتي انتظامي "حاشيه شهر کرمان"ماموران پليس با گشت زني هاي هدفمند خود در نقاط جرم خيز و حاشيه شهر در روز اول اجرا طرح، 16 سارق را دستگير و 38 فقره سرقت را کشف کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سرهنگ "روانبخش" در تشريح اين خبر گفت: با هدف استقرار امنيت پايدار در جامعه و تامين آسايش و آرامش عمومي شهروندان، ماموران يگان‌هاي مختلف انتظامي شهر كرمان با تشكيل اكيپ هاي تلفيقي، طرح ضربتي پاكسازي نقاط آلوده و جرم خيز را آغاز كردند.

وي ادامه داد:اين طرح در28 نقطه از حاشيه شهر اجرا و در اين راستا 16 سارق دستگير و 38 فقره سرقت كشف شد

سرهنگ روان بخش تصريح كرد: ماموران با اجراي طرح پاكسازي نقاط آلوده در شهر كرمان 4 خرده فروش و نگهدارنده مواد مخدر را دستگير و مقدار 1 كيلو و200 گرم انواع مواد مخدر و 400 عدد قرص متادون راكشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان ابراز داشت: پليس در اين رزمايش28 معتاد 11 مظنون به سرقت و 78 متهم تحت تعقيب مقام قضايي را دستگير كردند.

وي گفت: ماموران انتظامي با استقرار در نقاط از پيش تعيين شده 192 دستگاه وسايل نقليه مزاحم، متخلف و فاقد مدارك كه موجبات سلب آسايش شهروندان را فراهم مي كردند توقيف و در بازرسي از وسايل نقليه توقيف شده 16 قبضه سلاح سرد را کشف کردند.

روانبخشافزود: سارقان و متهمان دستگير شده پس از تشكيل پروندهبراي سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شدند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.