جانشین فرمانده انتظامی لرستان گفت: محموله یک میلیارد ریالی انواع ظروف شیشه‌ای قاچاق در پلدختر توقیف شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی لرستان، سرهنگ علی احمدی تباری، جانشین فرماندهی انتظامی لرستان، اظهار داشت: مأموران آگاهی پلدختر در عوارضی پل زال- خرم آباد دو دستگاه تریلر حامل بار قاچاق را توقیف کردند.
وی افزود: در بازرسی از دو تریلی سه هزار و 575 کارتن انواع ظروف شیشه‌ای خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی که از بنادر جنوبی به لرستان بارگیری شده بود کشف و ضبط شد.
جانشین فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد و 500 میلیون ریال است، عنوان کرد: در این رابطه دو نفر دستگیر شده است.
3 اراذل اوباش تسلیم اقتدار پلیس خرم آباد شدند
سرهنگ حسین نجفی، فرمانده انتظامی خرم‌آباد اظهار داشت: سه اراذل و اوباش در شهرستان خر‌م‌آباد دستگیر شدند.
وی افزود: در پی یک فقره تصادف خودرویی در یکی از محله های شهر خرم آباد، سرنشینان یکی از خودرو ها که از اراذل و اوباش بودند، اقدام به درگیری و عربده‌کشی با سرنشین خودرو مقابل کرده و وی را مورد ضرب و شتم قرار داده سبب رعب و وحشت مردم محله و سلب آسایش عمومی شده و متواری می‌شوند.
فرمانده انتظامی خرم‌آباد عنوان کرد: بلافاصله عوامل انتظامی کلانتری 12 این شهرستان در محل حاضر و دستگیری افراد شرور را در دستور کار خود قرار دادند.
وی عنوان کرد: مأموران نیروی انتظامی پس از شناسایی مخفیگاه و پس از اخذ مجوز قضایی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه، سه اراذل و اوباش را دستگیر کردند.
نجفی تصریح کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
56 فقره انواع سرقت در خرم آباد کشف شد
سرهنگ حسین نجفی اظهارداشت: طی هفت روز گذشته 12 سارق در خرم‌آباد دستگیر و 56 فقره انواع سرقت کشف شد.
وی افزود: در راستای مبارزه با سرقت، مأموران انتظامی این شهرستان طی هفت روز گذشته موفق شدند در چندین عملیات جداگانه 12 سارق را شناسایی و دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی خرم آباد عنوان کرد: دربازجویی های به‌عمل آمده، سارقان به تعداد 56 فقره انواع سرقت از جمله منزل، موتورسیکلت، خودرو، لوازم و محتویات داخل خودرو، اماکن دولتی، محموله اعتراف کردند و مقدار قابل توجهی اموال مسروقه نیز از آنان کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.