مجمع فوق‌العاده فدراسیون فوتبال برای بررسی مسائل و مشکلات مالی برگزار شد.


 
نژادفلاح: در مجمع درباره مسائل مالی صحبت خواهیم کرد
قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس قبل از آغاز مجمع گفت:‌ در جلسه مجمع درباره مسائل مالی بحث خواهیم کرد تا مشکلات برطرف شود.

وی اظهار داشت: در این جلسه مباحث مالی مورد بحث قرار داده میشود.وی در مورد کمیته اصل نود و فساد در همه ی نهادها میتواند وجود داشته باشد و در فوتبال نیز وجود دارد.

وی افزود: امیدواریم در روزهای آتی هیعت مدیره و اسپانسر پرسپولیس مشخص شود.

نژادفلاح درپایان گفت: سعی خواهیم کرد دست دلال ها و واسطه ها را از فوتبال کوتاه کنیم.

مجمع آغاز شد + حاشیه‌ها

**مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال ساعت 10 صبح ابتدا با تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

**سپس علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال شش نفر را برای نظارت بر انتخابات مشخص کرد و تعدادی هم برای شمارش آرا انتخاب شدند.

**محمود گودرزی وزیر ورزش، نصراله سجادی معاون وزیر ، ناظمی مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش، علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، اسدی دبیر فدراسیون فوتبال و نایب رییسان و روسای هیات‌ها در این جلسه حضور دارند.

*حمید سجادی معاون سابق وزارت ورزش به عنوان نماینده سایپا در این مجمع حاضر شد.

*از استقلال عرب و از پرسپولیس نژادفلاح در این مجمع حاضر شدند.

*نژادفلاح با تاج رئیس سازمان لیگ وارد مجمع شد که در خصوص مباحث مالی صحبت‌هایی را با او انجام داد.

*عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بدون همراه به مجمع آمد.

*علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال نیز در این مجمع حاضر شد، همچنین اعضای هیأت رئیسه از جمله شهرام دبیری حاضر شدند. بهروان و عزیزی خادم از دیگر اعضا بودند.

*علی کفاشیان 30 دقیقه زودتر وارد مجمع شد و با هیچ خبرنگار روبه‌رو نشد و در جایگاهش قرار گرفت.

*غلامرضا بهروان در خصوص امکان تغییر و تحولاتی در فدراسیون فوتبال گفت این امر امکان ندارد زیرا مجمع باید به آن رأی بدهد.

*گزارش مالی این فدراسیون که در مجمع قبلی به آن ایراداتی گرفته شده بود توسط خزانه‌دار خوانده شد که البته باز هم ایراداتی به آن وارد آمد. کفاشیان گفت: در مجمع بعدی که مهر یا آبان برگزار خواهد شد ایراداتش برطرف خواهد شد.

*تعداد 21 نفر از اعضا مجمع طی نامه ای خواستار پرداخت حق پخش تلویزیونی شدند و اگر این امر محقق نشود بازی‌ةا پخش نخواهد شد.

*اسلامیان با کسب 50 رای نایب رییس اول فدراسیون فوتبال شد.

*عرب عامری با کسب 45 رای نایب رییس در بخش بانوان شد.

*پس از پایان جلسه وزیر ورزش به سوالات خبرنگاران جواب نداد و درحالی که آنها دنبال وی میدویدند فقط برای آنها دست تکان داد.

*در پایان مجمع عمومی فدراسیون فوتبال یکی از مسئولان باشگاه سایپا نامه‌ای به علی کفاشیان داد و از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرده بود که به هیات فوتبال استان تهران دستور بدهد که قرارداد بازیکنان و مربیان تیم فوتبال سایپا برای فصل آینده در این هیات ثبت شود.
کفاشیان نیز در زیر نامه نوشت: آقای تاج و آقای شیرازی مساعدت لازم انجام شود.
به این ترتیب به نظر می‌رسد انتقال باشگاه سایپا از استان البرز به استان تهران مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.

گودرزی: توجه به خواسته‌های مرئم وظیفه اصلی مسئولان است

سایپا به تهران منتقل خواهد شد!/ نایب رییس اول فدراسیون و نایب رییس بخش بانوان مشخص شد + مصاحبه‌ها و حواشی

وزیر ورزش در این جلسه گفت: وظیفه مسئولان این است که عنایت ویژه نسبت به مردم و خواسته‌هایشان داشته باشند چراکه بی‌توجهی به علایق مردم باعث سرخوردگی در کل جامعه می‌شود. بطور مثال بردها و باخت‌ها‌‌ی اخیر والیبال بازخورد مستقیم به جامعه داشته و شادی و غم‌ها را در جامعه به وجود می آورد.

وی در ادامه گفت: جامعه انتظار یک برنامه ریزی کلان را دارد.و مردم به دنبال شفافیت و صداقت هستند. مسئولان باید آب سردی باشند بر تنش‌های حاکم بر ورزش و آرامش را به جامعه وارد کنند. همه از جمله مدیران، هواداران و رسانه‌ها می‌توانند این نقش را ایفاء کنند. متأسفانه رفتار نادرست چند نفر باعث می‌شود نظرات کل جامعه مخدوش شود. وقتی برنامه تعدادی از باشگاه‌ها را می‌بینم واقعاً لذت می‌برم. یکی از مشکلات ما نداشتن برنامه و تحلیل است پس از همه انتظار داریم برنامه داشته باشند.

وزیر گفت: اگر حرکت‌ها بر اساس برنامه باشد حرج و مرج طلبان اجازه ورود پیدا نمی‌کنند و درگیر مسائل حاشیه‌ای نخواهیم شد. فوتبال فراتر از یک ورزش و هنر است و آهاد جامعه بیشتر از یک ورزش به آن ارج می نهند و امیدواریم با این شرایط حقوق فوتبال رعایت شود.


کفاشیان: مشکلات مالی امسال در فوتبال بیداد می‌کند 
رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع فوق‌العاده فدراسیون گفت: امسال درآمدزایی در فوتبال نداشتیم و مشکلات مالی بسیاری را متحمل شدیم.

 علی کفاشیان در مجمع فدراسیون فوتبال و در جمع اعضای این مجمع گفت: خوشبختانه فعالیت‌هایمان را از دی ماه سال گذشته آغاز کرده‌ایم و تا به اینجا تمام برنامه‌ریزی‌هاانجام شده و صورتحساب‌ها به تایی مسئولان رسیده است. و برای شرکت در بازی‌های آسیایی و جهانی آماده شدیم و همان طور که می‌دانید تیم ملی فردا جهت اعزام به مسابقات مقدماتی جام جهانی کشور را ترک خواهد کرد.  تیم امید نیز  راهی مرحله نهایی مقدماتی المپیک 2016 ریودوژانیرو شده و تیم‌های نوجوانان، جوانان و نونهالان ما هم آماده مسابقات هستند و البته این مسابقات برخی میزبانی‌هایش با ماست.

وی ادامه داد: باید از مسئولان برگزاری مسابقات لیگ تشکر ویژه داشته باشم چراکه با برنامه‌ریزی درست توانستند مسابقات را به خوبی برگزار کنند.بهتر است فراموش نکنیم که سرمربی تیم فوتسال نیز رفت و ما هیچ درآمدی نداشتیم.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: هیچ سالی به اندازه سال گذشته ما مشکلات مالی نداشتیم و حتی حق پخش هم پرداخت نشد که این مسائل باعث به وجود آمدن سال سختی برای ما شد.

کفاشیان در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: اینها برنامه‌های مهمی بود که انجام شد و امیدوارم سال آینده برنامه‌های بهتری انجام دهیم و برنامه‌های آتی‌مان را هم بهتر پیش ببریم البته ما برنامه‌های فنی و آموزشی هم برای استان‌ها داشته و داریم و همان‌طور که می‌دانید در اردیبهشت ماه به عنوان نائب رئیس AFC رای آوردم از طرف دیگر با توجه به امن بودن کشور ایران، کشورهای افغانستان و عراق قرار شد بازی‌هایشان را در ایران انجام دهند و کشورمان را به عنوان میزبان انتخاب کردند.

وی خاطرنشان کرد: کنگره بعدی ما کنگره فیفا بود که دو هفته پیش انجام شد و با سیاست‌گذاری‌هایی که در آسیا انجام شده بود تصمیم گرفتیم به بلاتر رای دهی و البته کشورهای آفریقایی هم همین کار را کردند. اما به هر حال مشکلاتی پیش آمد که پلیس در حال تحقیقات است و قرار شد در مجمع بعدی انتخابات برگزار شود تا رئیس فیفا هم مشخص گردد.


**اسلامیان:فوتبال ورزشی است که نمیتوان آن را با ورزش‌های دیگر مقایسه کرد
محمود اسلامیان نایب رییس اول فدراسیون فوتبال گفت: ورزش فوتبال را با هیچ ورزش دیگری نمی‌توان مقایسه کرد و بحث اقتصاد در فوتبال بسیار جای کار دارد.
باید مسائل را پژوهشی بررسی کرد که این امر بسیار زمان بر و وقت‌گیر است. امیدواریم با همکاری تمام مسئولان مشکلات را حل کنیم.

سایپا به تهران منتقل خواهد شد!/ نایب رییس اول فدراسیون و نایب رییس بخش بانوان مشخص شد + مصاحبه‌ها و حواشی


**رئیس هیات فوتبال استان اصفهان: حق پخش را به‌ صورت مزایده به شرکت‌ةا بسپاریم

علی اکبر ابرقویی نژاد رئیس هیات فوتبال استان اصفهان که در مجمع امروز فدراسیون فوتبال حاضر شده است پیشنهادی به وزیر ورزش و جوانان در خصوص حق پخش تلویزیونی داد.

وی دراینباره گفت: بهتر است حق پخش به صورت مزایده برای شرکت‌هایی که خواهان هستند تعیین شود و این کار بهتر است تا قبل از شروع بازی‌ها اجرا شود.


**عرب‌عاملی: پیشرفت سطح کیفی تیم‌های بانوان تنها هدف ماست

سایپا به تهران منتقل خواهد شد!/ نایب رییس اول فدراسیون و نایب رییس بخش بانوان مشخص شد + مصاحبه‌ها و حواشی

 الهه عرب عامری، نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با اشاره  مقام معظمی رهبری به پیشرفت ورزش بانوان سعی خواهیم کرد با یک برنامه مدون این امر را اشاعه دهیم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار