مهرپیما: امور دپارتمان داوری بر عهده من است

سرپرست دپارتمان فدراسیون فوتبال گفت: تا مشخص شدن رئیس دپارتمان داوری کارها را طبق روال گذشته انجام می‌دهم و در حال حاضر امور دپارتمان داوری بر عهده من است.

مهرپیما: امور دپارتمان داوری بر عهده من استبهرام مهر پیما در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص انتخابش به عنوان سرپرست دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: باید بگویم علی رغم میل باطنی و با وجود اینکه رفتن عسگری اصلا برایم خوشایند نبود ولی با توجه به اتفاقاتی که رخ داد طبق نامه‌ای مکتوب که اصفهانیان رئیس کمیته داوران به علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال ارائه داد و تا مشخص شدن رئیس دپارتمان به عنوان سرپرست در کنار دوستان کارهای دپارتمانی را دنبال خواهیم کرد.

وی بیان کرد: از سال 1359 مدارج داوری را گذراندم و در سال 1374 به عنوان داور بین المللی انتخاب شدم و در المپیک دانشجویان ، مسابقات آسیایی، نوجوانان و جوانان نیز حضور داشتم. از سال 1380 که کار داوری را کنار گذاشتم بیشتر در چارچوب مدرسی و نظارت کار خود را دنبال کردم.

 مهر پیما تصریح کرد: قرار است روز چهارشنبه جلسه کمیته داوران با حضور اعضای کمیته داوران برگزاز شود. احتمال دارد در خصوص مسائل مختلف، کم و کاستی‌ها، مشکلات متعدد و رسیدگی به وضعیت دپارتمان به بحث و تبالد نظر بپردازیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: باشگاه ، تیم ، دپارمان ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار