کارشناس داوری فوتبال گفت: باید عنوان کنم شائبه‌های مطرح شده در خصوص فغانی جزء حدسیات بوده و توهین به داوران کشور است.

شائبه‌های مطرح شده در مورد فغانی توهین به داوری کشورمان است/حق وردی منصفانه قضاوت کردپرویز سیار، در گفتگو با خبرتگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص ارزیابی قضاوت‌های لیگ برتر اظهار داشت: باید عنوان کنم که داوران هفته پایانی لیگ عملکرد قابل قبولی داشتند.
 
وی در ادامه افزود: من از بازی‌ها نت برداری کردم به نظر من به لحاظ قضاوت داورذان، مشکلی به وجود نبامد.
 
سیار در خصوص عملکرد "فغانی" در بازی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران عنوان کرد: به نظر من فغانی عالی قضاوت کرد، تمامی خطاها را به درستی سوت زد و در تمامی صحنه‌ها با فاصله کم حاضر بود.
 
کارشناسان داوری کشورمان به تش ریع  بازی اتفاقات داوری تراکتور-نفت پرداخت و عنوان کرد: باید عنوان کنم تمامی گل‌های رو وبدل شده خطاها و حتی اخراج آندرانیک تیموریان درست بوده و هیچ شائبه‌ای در قضاوت وی دیده نمی شود.
 
وی در مورد شائبه‌هایی مبنی بر جبران کردن فغانی به دلیل این که پنالتی برای سپاهان اعلام نکرده بود تصریح کرد: این ها همگی حد سیاست است و به نظر من یک توهین آشکار است و من هرگز چنین حرفی را قبول نداشته و ثابت نمی‌کنم این حرف‌ها را طرفدار‌های تیم تراکتور زده‌اند و کار درستی نیست زیرا فغانی از داوران ممتاز کشور ماست. 
 
سیار در خصوص ارزیابی‌اش غاز قضاوت دربی عنوان کرد: به نظر من حق وردی منصفانه قضاوت کرد و به همه صحنه‌های بازی نزدیک بود.
 
کارشناس داوری در خصوص صحنه پنالتی مشکوک نیز عنوان کرد: به نظر من وبا توجه به یاداشت‌های که برداشتم این صحنه به هیچ وجه پنالتی نبود. 
 
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که شاهد ترقی و پیشرفت داوران باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار