رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: فیلم بازی 2 تیم فوتبال تراکتورسازی - نفت تهران هنوز به دستمان نرسیده تا نظر نهایی را در مورد قضاوت فغانی ارائه کنیم.

بزودی نظرنهایی را در باره قضاوت فغانی اعلام می‌کنیم/اقدام تیموریان باید محکوم شودفریدون اصفهانیان، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من در بازی پرسپولیس - استقلال حضور داشتم، اما گزارشی از داوری فغانی هم دریافت نکردم طبق این گزارش تیموریان به علت رفتار غیرورزشی اخراج شد و مستحق دریافت کارت زرد دوم بوده است.

*نظرات تیم‌ها ملاک انتخاب داوران نیست

اصفهانیان درباره اینکه تراکتوری‌ها یک بار هم از قضاوت فغانی صدمه دیده بودند، بیان کرد: وقتی از فغانی داور فینال جام ملت‌های آسیا ایراد می‌گیرند طبیعی است که قضاوت دیگر داوران هم مورد نقد قرار می‌دادند.

وی تصریح کرد: پرسپولیسی‌ها قبل از بازی دربی بیان کرده‌ بودند که تورج حق‌وردی استقلالی است اما در نهایت قضاوت این داور مشکلی برای سرخپوشان ایجاد نکرد. به هر حال ما به نظرات تیم‌ها کاری نداریم و ملاکمان برای انتخاب داوران مشخص است.

*اهالی فوتبال باید به صورت دیگر به مسئله نگاه کنند

اصفهانیان عنوان کرد: اهالی فوتبال موضوع را طور دیگر هم در نظر بگیرند تیموریان که در خارج از کشور بازی کرده و تجربیات زیادی دارد چرا در بازی حساس رفتار غیر ورزشی انجام می‌دهد که باعث 10 نفره شدن تیمش می‌شود مسئولان تبریزی باید این بازیکن را محکوم کنند که با رفتارش موجب شده که داور اخراجش کند.

*درگیری بعد از بازی صورت گرفته است

وی در مورد قضاوت تورج حق‌وردی در بازی دربی سرخابی‌‌ها گفت: فیلم این بازی هم باید ببینم تا در موردش نظر بدهم اما حق‌وردی اشتباه فاحشی در این بازی نداشت.

اصفهانیان در مورد درگیری سوشا مکانی با عمران‌زاده بعد از بازی گفت: این درگیری بعد از بازی اتفاق افتاده است اما اگر داور بازی هم این درگیری را دیده باشد می‌تواند گزارش بدهد همچنین ناظر فدراسیون هم این درگیری را گزارش می‌دهد تا رسیدگی شود.

*به دلیل اشتباهات داوری عذرخواهی می‌کنم

وی در مورد ارزیابی‌اش از عملکرد داوران در لیگ چهاردهم گفت: در مجموع داوران ما اشتباهاتی داشتند که تأثیرگذار هم بود بر این اساس از اهالی فوتبال و تیم‌های لیگ برتر به علت اشتباهات داوران عذرخواهی می‌کنم اما همه اتفاقات را نباید به گردن داوران بیاندازیم و آن‌ها را زیر سؤال ببریم.

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم که با آموزش داوران، اشتباهات آنها را در فصل آینده به حداقل برسانیم اما در کل ارزیابی مثبتی از قضاوت داوران در لیگ چهاردهم دارم.

*تکلیف قهرمانی را در یک جلسه مشخص می‌کنیم

وی در مورد احتمال قضاوت قهرمانی برای فصل بعد گفت: طبق برنامه قرار است یک جلسه در این خصوص داشته باشیم تا تکلیف قهرمانی را مشخص کنیم به هر حال تصمیم ما نباید موجب شود که قهرمانی نتواند قضاوت کند.

وی درباره خداحافظی کامرانی‌فر عنوان کرد: وی به علت کسالت از جامعه داوری خداحافظی کرد، اما قرار است کامرانی‌فر در کنار ما باشد تا از تجربیاتش استفاده کنیم.

*حقوق داوران هنوز پرداخت نشده است

اصفهانیان در مورد وضعیت حقوق داوران گفت: متأسفانه لیگ برتر تمام شده اما هنوز حقوق داوران توسط سازمان لیگ پرداخت نشده است.

وی در پایان در باره شکایت تراکتورسازی از فغانی خاطرنشان کرد: شکایت تراکتوری‌ها هنوز به دست ما نرسیده است همچنین اگر آنها شکایتی داشته باشند، طبق روال همیشگی رسیدگی می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
رضا
۲۳:۳۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
آقای اصفهانیان از فامیلیت معلومه که طرف کی رو بگیری لااقل حرف نزنین کار خودتونو کردین !!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار