تیم ملی در مسیر معماری جدید

لیست تیم ملی بالاخره از سوی کی روش اعلام شد اما نبود یک بازیکن از پرسپولیس مورد تعجب همگان قرار گرفت.

تیم ملی در مسیر معماری جدیدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران نبود یک بازیکن از تیم‌های پرسپولیس، نفت تهران و لژیونرها و چند تیم دیگر در تیم ملی در ابتدا مورد تعجب اهالی فوتبال قرار گرفت اما بعد مشخص شد که کی روش سرمربی تیم ملی در یک پروسه 2 مرحله‌ای قرار است ملی پوشان را انتخاب کند.

سرمربی تیم ملی تصمیم گرفته که اردوهای تیم ملی را به چند مرحله  تقسیم کند، بر این اساس در اردوی نخست خبری از بازیکنان پرسپولیس، نفت و استقلال خوزستان و لژیونرها نیست اما در فهرست آماده باش جهت  حضور در اردوی دوم و نهایی، سرمربی تیم ملی، بازیکنان این تیم‌ها هم در نظر گرفته است.

کی روش در اردوی اول تیم ملی 7 بازیکن از استقلال، چهار بازیکن از فولاد، 5 بازیکن از ملوان، 3 بازیکن از سایپا، 2 بازیکن از راه آهن، 2 بازیکن از صبا، یک بازیکن از پدیده، 4 بازیکن از تیم سپاهان قهرمان لیگ چهاردهم، 3 بازیکن از تراکتورسازی و یک بازیکن از گسترش فولاد دعوت کرده است.

همچنین سرمربی تیم ملی در اردوی دوم و نهایی، 4 بازیکن از پرسپولیس، 4 بازیکن از نفت تهران، 6 بازیکن از ذوب آهن، 2 بازیکن از استقلال خوزستان و 11 لژیونر را در نظر گرفته است.

به نظر  می‌رسد کی روش برای آمادگی تیم ملی معماری جدیدی را اعمال نماید.

سرمربی تیم ملی در این مسیر از همه توان لیگ و همه تولیدات آن بایستی استفاده کند.

تیم ملی در چند پست نه تنها نیاز به مهره‌های جدید دارد بلکه بازیکنانی که در لیگ 94 پدیده شدند و توانستند نمایش بسیار قوی از عملکرد خودشان دهند هم باید در لیست تیم ملی قرار بگیرند.

از ‌آن‌جایی که خاصیت فوتبال به صورتی است که بازیکنان هر لحظه مدرن‌تر، سریع‌تر و از لحاظ هوشی بایستی در سطح بالاتری باشند روش کنونی کی روش از اینکه انتخاب تیم ملی را در دو مرحله برنامه ریزی کرده نشان می‌دهد که قرار سرمربی تیم ملی لیکیت و موجودیت فوتبال ما را برای ساخت تیم ملی جدید به کار گیرد.

از این جهت است که اردوهای تیم ملی را بر اساس شرایط کنونی به دو قسمت تقسیم کرده است، بازیکنانی که با فراغ بال و عدم خستگی می‌توانند در این اردو حضور داشته باشند و توانایی‌های خود را بروز دهند در فاز اول و بازیکنان که تا آخرین لحظه درگیر لیگ قهرمانان آسیا یا پلی اف یا فینال جام حذفی هستند را در فاز دوم دعوت کرده است.

گفتنی است؛ فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی از بین بازیکنان اردوی اول و لیست آماده باش برای شرکت در اردوی دوم و همچنین اردوی نهایی انتخاب خواهد شد.

اردوی دوم از تاریخ 5 تا 9 خرداد و اردوی نهایی جهت بازی دوستانه با تیم ملی ازبکستان و بازی مقدماتی جام جهانی برابر ترکمنستان از تاریخ 11 تا 26 خرداد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار