رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره کلاس داوران لیگ برتری و خداحافظی کمک داور بین‌المللی کشورمان به اظهار نظر پرداخت.

اصفهانیان: مخالفت خداحافظی فروغی بودم/ داوران تست یویو نمی‌دهندفریدون اصفهانیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره کلاس داوران در تعطیلات لیگ بیان کرد: با توجه به جلسه‌ای که در روزهای قبل درباره کلاس داوران لیگ برتر و لیگ دسته اول داشتیم در مورد زمان برگزاری و تعداد داوران حاضر در این کلاس‌ها به جمع‌بندی رسیدیم.

همچنین در مورد نحوه تست‌ها و مدرسان این کلاس تصمیم‌گیری شد و باید بگویم در این برهه زمانی از داوران تست یویو نمی‌گیریم.

وی در مورد کاهش تعداد داوران برای کم کردن هزینه‌ها بیان کرد: در کلاس‌های قبلی ما تمام داوران لیگ‌های مختلف حضور داشتند اما در کلاس جدید تنها داوران لیگ برتر و لیگ دسته اول شرکت می‌کنند با توجه به قضاوت‌های قبلی داوران آن‌ةا را به کلاس دعوت کرده‌ایم و همچنین چند داور ذخیره را در صورت رد شدن این داوران در کلاس‌ها مدنظر قرار داده‌ایم.

اصفهانیان در مورد عملکرد داوران نیم فصل نخست در لیگ برتر و لیگ دسته اول گفت: با توجه به گزارش ناظران مشکلاتی در امر قضاوت‌ها وجود داشته اما در کل من روند داوری‌ها را رو به رشد و مثبت ارزیابی می‌کنم.

رئیس کمیته داوران درباره جوانگرایی اظهار داشت: اگر به عملکرد کمیته داوران نگاه کنید می‌بینید که جوان‌گرایی خوبی در داوری ایجاد شده و ناظران AFC با حضور در ایران قضاوت 2 داور جوان کشورمان را برای الیت شدن ارزیابی کردند که تا هفته آینده جواب آن به کمیته داوران و فدراسیون فوتبال ارسال می‌شود.

اصفهانیان در خصوص برنامه‌های کمیته داوران برای تجلیل از رسول فروغی گفت: هر چند من با خداحافظی داوران در بازی‌های رسمی موافق نیستم اما باید از زحمات داوران مانند بازیکنانی که خداحافظی می‌کنند تقدیر شود و برای تلاش‌های آن‌ها ارزش قائل شویم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار