سرمربی استقلال اهواز و رییس کمیته داوران درباره اعتراضات به داور در شهرآورد اهواز صحبت‌هایی را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان شهرآورد حساس اهواز دوشنبه 9 آذر در ورزشگاه تختی این شهر بین تیم‌های استقلال اهواز و فولاد خوزستان برگزار شد که در پایان فولادی‌ها 2 بر یک پیروز شدند.

پیروزی‌ای که در دقایق پایانی و  ورودی ضربه پنالتی  به دست آمد.

علی حنطه سرمربی استقلال اهواز به چند تصمیم داور و به ویژه اعلام پنالتی برای فولادی‌ها اعتراض داشت. اعتراضی که باعث ناراحتی کرمانشاهی، داور بازی شد.

پس از این دیدار اصفهانیان(رییس کمیته داوران) و عنایت(رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال) به ماجرای اعتراض شدید علی حنطه به کرمانشاهی داور مسابقه واکنش نشان دادند.

**اصفهانیان: حنطه واکنش درستی نسبت به داور نداشت
فریدون اصفهانیان در اینباره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حنطه واکنش درستی نسبت به داور نداشت. در فوتبال هر کس باید جایگاه خود را حفظ کند باید ایشان خودشان را کنترل می‌کردند.

** داوران از ارکان جدایی ناپذیر فوتبال هستند
وی افزود: داوران در فوتبال حال و حاضر دنیا، از ارکان اصلی و جدایی ناپذیر هستند نمی‌شود بازی‌ای را برگزار کرد در حالی که داور نداشته باشد.

** داوران مظلوم هستند
اصفهانیان داوران را مظلوم دانست و اظهار کرد: داوران ما تا این لحظه هیچ حقوقی دریافت نکرده‌اند. آن‌ها به صورت کامل حمایت نمی‌شوند و زمانی که اشتباه می‌کنند همه به آن‌ها حمله می‌کنند داوران بدون چشم داشت کار می‌کنند.

وی در پایان اضافه کرد: باید شرایط در بازی به گونه‌ای باشد که داورها بتوانند قاطعانه سوت بزنند.

** علی حنطه: تا به حال به داوری اعتراض نکرده بودم
علی حنطه پس از مصاحبه اصفهانیان و همچنین شکایت عنایت به کمیته انضباطی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: کارنامه من از سال 79 تا الان مشخص است. هیچگاه در این 15 سال به داوران اعتراض نکرده‌ام به عقیده من در دو،سه سال اخیر داوران تمرکز کافی را ندارند به همین دلیل این مشکلات به وجود آمده است.

** استقلال اهواز در این فصل مظلوم است
وی افزود: تیم استقلال اهواز از ابتدای فصل تا الان مظلوم واقع شده است. داوران در بازی، مقابل استقلال،پرسپولیس و در آخر فولاد چند تصمیم اشتباه گرفتند. بسیاری از مربیان به داوران اعتراض می‌کنند و حتی اعتراضاتشان هم تاثیرگذار است اما حالا که من حرف زدم دوستان ناراحت شده‌اند. آن‌ها باید حرفشان را ثابت کنند در غیر این صورت برای دفاع از شخصیتم از آن‌ها شکایت می‌کردم.

** به داور گفتم اگر اشتباه کردی به خدا می‌سپارمت
حنطه درباره چگونگی اعتراضش به داور گفت: من حدود یک متر با داور فاصله داشتم نماینده فدراسیون هم به ما نزدیک بود هیچ حرف رکیکی به داور مسابقه نزدم. فقط به وی گفتم اگر اشتباه کردی به خدا می‌سپارمت. در جریان اتفاقات پس از این ماجرا نیستم اما می‌دانم که فولادی‌ها هم به نحوه داوری اعتراض داشتند.

** حسن‌زاده با این ماجرا عادلانه برخورد می‌کند
حنطه در خصوص دخالت کمیته انضباطی در این ماجرا گفت: حسن‌زاده رییس کمیته انضباطی همیشه بی‌طرف بوده و عادلانه قضاوت کرده است مطمئنم نسبت به این ماجرا هم بی‌طرف خواهد بود و هر تصمیمی که بگیرد با آغوش باز می‌پذیرم. می‌دانم که حق من ضایع نمی‌شود.

باید منتظر ماند و دید عکس‌العمل کمیته انضباطی به این ماجرا چه خواهد بود و چه سرنوشتی در انتظار علی حنطه است؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار