مرزبان: جایی‌می‌روم که افکارم را پیاده کنم

سرمربی تیم پدیده گفت: مسئولان این تیم خواهان ادامه همکاری با من شدند ولی خودم دیگر تمایلی به حضور در این تیم مشهدی ندارم.

مرزبان: جایی‌می‌روم که افکارم را پیاده کنمعلیرضا مرزبان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از اینکه با وجود تمام مشکلات پدیده را در لیگ برتر حفظ کردیم خوشحالم باور دارم اگر مشکلات اخیر به وجود نمی‌آمد با وجود راهی که در پیش گرفته بودیم حتی می‌توانستیم سهمیه آسیایی کسب کنیم.

وی ادامه داد: سال‌ سختی را در پدیده سپری  کردم با این حال از این که یک فصل در کنار مردم خوب مشهد بودم خوشحالم ولی ترجیح می‌دهم فصل بعد در تیمی باشم که آینده مشخص‌تری داشته باشد و بتوانم اهدافی را که در سر می‌پرورانم در این تیم عملی کنم.

این مربی افزود: از چند تیم دیگر پیشنهاد دارم و در حال بررسی هستم فکر می‌کنم کارنامه خوبی از خود جا گذاشتم ما هفته قبل از پایان  لیگ بقا خود را تثبیت کردیم در حالی که برخی دیگر از تیم ها با وجود اینکه منصف مشکلات تیم ما را نداشتن دنتوانستند کاری از پیش ببرند  و تا ‌آخرین هفته برای بقا می جنگیدند با این حال دوست دارم به تیمی بروم که بتوانم تفکراتم را با خیال آسوده عملی کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار