بهروان:

نامه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال مبنی بر سقوط راه آهن دریافت نکرده‌ایم / امکان برگزاری بازی پلی‌اف وجود ندارد

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر گفت: نامه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال در خصوص سقوط راه آهن به لیگ دسته یک دریافت نکردیم.

نامه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال مبنی بر سقوط راه آهن دریافت نکرده‌ایم / امکان برگزاری بازی پلی‌اف وجود نداردغلامرضا بهروان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر نامه‌ای مبنی بر سقوط راه آهن به دسته یک و از آن طرف صعود پیکان به لیگ برتر دریافت نکردیم.

وی در خصوص احتمال برگزاری مجدد بازی پلی آف گفت: این موضوع در برنامه سازمان لیگ وجود ندارد اما اگر به صورت کتبی به ما اعلام شود و طبق قانون از ما بخواهند که پلی‌اف برگزار کنیم باز هم با چنین شرایطی امکان برگزاری پلی‌اف وجود ندارد.

بهروان در خصوص اعتراض بازیکنان راه آهن نسبت به عدم دریافت مطالباتشان گفت: سازمان لیگ نمی‌تواند در مورد حق و حقوق بازیکنان راه آهن صحبت کند چرا که این تیم زیرنظر دادستانی مربوطه است و دادستانی باید در این مورد صحبت و تصمیم‌گیری کند.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر در مورد وضعیت پیکان بیان کرد: با توجه به اینکه فرصت کمی تا شروع لیگ پانزدهم وجود دارد مسئولان سازمان لیگ باید تصمیم بگیرند تا اگر امکان داشته باشد فرصتی به تیم پیکان داده شود تا تیمش را برای فصل بعد ببندد به هر حال ما هنوز طبق همان قانون نقل و انتقالات عمل می‌کنیم و پیکانی‌ها هم بر اساس زمان تعیین شده  می‌توانند بازیکن جذب کند.

وی در پایان اینکه برنامه سازمان لیگ تغییر می‌کند یا نه عنوان کرد: برنامه سازمان لیگ تغییر نمی‌کند و در همان زمان تعیین شده یعنی 22 تیرماه قرعه‌کشی انجام می‌شود به هر حال ما فرصت تغییر برنامه را نداریم همه برنامه‌های سازمان لیگ تنظیم شده است و فرصت جا به جایی وجود ندارد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار