رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد:متعهد پرداخت هیچ گونه بدهی بازیکنان و کادر فنی باشگاه‌ها از جمله مالیاتی و غیر مالیاتی نیستیم

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛غلامرضا بهروان گفت: با برگزاری جلسات متعدد با مسئولان سازمان لیگ فوتبال مشکلات لیگ های قبل را آسیب شناسی کرده ایم و در صدد رفع مشکلات آن هستیم.

این مقام مسئول بیان کرد: یکی از مسائل مهم فصل آتی فوتبال برگزاری رقابت های لیگ دسته اول در یگ گروه 20 تیمی است.

وی افزود: از این فرصت استفاده می کنم از اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال و  حسن زاده رئیس کمیته انضباطی که این روز ها مسائل فوتبال را رصد می کنند تشکر کنم .

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: رئیس کمیته انضباطی در اظهار نظر رسمی  در مورد تیم های بدهکار لیگ های برتر و دسته اول اعلام کردند تیم هایی که نتوانند بدهی های گذشته خود را نسبت به بازیکنان و شکات خود پرداخت کنند حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

بهروان تاکیید کرد: این بحث جدی است و ازجمله الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا به شمار می رود، باشگاه های فوتبال در کشور باید همانطور که بدنبال جذب بازیکنان جدید هستند باید در پی رضایت شکات خود و  پرداخت بدهی آنان نیز باشند تا در آینده مشکلی برای حضور در رقابت ها نداشته باشند.

وی افزود: اشاره به این نکته ضروری است که در این بخش سازمان لیگ فوتبال ایران متعهد پرداخت هیچ گونه بدهی بازیکنان و کادر فنی  باشگاه ها از جمله مالیاتی و غیر مالیاتی نیست و بازیکنان و کادر فنی باید از طریق دیگری به دنبال این مطالبت  از باشگاه ها باشند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: طی مکاتباتی از کمیته انضباطی در خواست کرده ایم تا لیست کامل بدهی باشگاه ها را به ما اعلام کنند.وضعیت مالی باشگاه ها باید شفاف و مطابق با الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد.

بهروان تاکید کرد: باشگاه ها باید منابع مالی مشخصی برای خود داشته باشند و براساس وعده هایی که ممکن است محقق نشود برنامه ریزی نکنند.
 
وی افزود: تجربیات ما در سال گذشته می تواند راهنمای مدیران باشد وتاکید می کنم مدیران باشگاه ها باید خودشان پاسخگویی تعهدات  به بازیکنان و کادر فنی باشند سازمان لیگ فوتبال ایران در این رابطه تعهدی ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار