رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر گفت: قرار است باشگاه‌ها یک روز پس از فینال جام حذفی برای گرفتن بازیکنان موردنظر خود اقدام کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ غلامرضا بهروان در برنامه رادیویی اظهار داشت:با پایان لیگ چهاردهم، زمان نقل و انتقالات بازیکنان برای حضور در لیگ برتر از پایان جام حذفی تا 10 روز مانده به آغاز لیگ برتر فصل 95-94خواهد بود.
گفتنی است: قرار است فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور 8 یا 9 مرداد سال 94 آغاز شود.

*شادی تراکتوری ها را کسی درک نکرد

بهروان درباره مسائل پیش آمده در بازی تراکتور سازی و نفت تهران بیان کرد: سازمان لیگ زحمات زیادی را برای مسابقات کشید و خوشحالیم که مردم فهیم و پرشور برای تماشای بازی ها به ورزشگاه آمدند اما باید بگویم بازی تیم‌های تراکتور و نفت به خوبی پیش می‌ رفت تا زمانی که آندو از زمین بازی اخراج شد و با توجه به اینکه تراکتور 10 نفره شد تیم حریف نیز برای تغییر نتیجه تمام تلاشش را کرد و توانست 2 گل را به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشد. اما در اواخر بازی و دقیقه 87 نیمکت تیم تراکتور به یکباره شادی کردند و کسی هم درک نکرد که چرا آنها شادی می‌کنند زیرا بازی 3 بر 3 مساوی بود و سپاهان نیز بازی را مقابل سایپا برده بود! ما در اصفهان نماینده داشتیم و کاملا از نتیجه بازی سپاهان مطلع بودیم اما کسی از ما سوال نکرد و از تغییر رفتار تراکتوری ها متعجب شدیم. ناگهان از بلندگوی ورزشگاه اعلام کردند که مردم آرامش خود را حفظ کنند تا تیم خود را برای جشن قهرمانی آماده کند! این مسئله برای همه ما جای سوال دارد که چرا چنین مسئله‌ای از طریق بلندگوی ورزشگاه اعلام شد.

وی ادامه داد: نماینده سازمان لیگ در تبریز حسین شمس و در اصفهان فتاحی بود ضمن اینکه افرادی هم در کنار آنها حضور داشتند و امکانات برای هر 2 شهر تبریز و اصفهان درنظر گرفته شده بود تا هر تیمی قهرمان شود مراسم شایسته‌ای را برگزار کنیم. به هر حال رخ دادن اینچنین اتفاقاتی برای فوتبال ما اصلا شایسته نیست و دور از اخلاق است که با احساسات یک سری هوادار عاشق فوتبال اینگونه بازی شود.

بهروان در پاسخ به این سوال که آیا این شایعه را سازمان لیگ برای آرام کردن جو ورزشگاه تبریز منتشر کرده بود بیان کرد: خیر اصلا اینگونه نیست. با این اتفاق که در روز آخر لیگ رخ داد خستگی بر تنمان ماند زیرا سازمان لیگ تمام تلاشش را کرده بود تا لیگ چهاردهم به خوبی تمام شود و برای ما فرقی نمی‌کرد کدام تیم قهرمان شود و هر 3 تیم شایسته قهرمانی بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار