شهرام دبیری عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان جلسه مجمع گفت: آیین نامه مدرسه فوتبال لیگ‌های دسته برتر یک و دو و همچنین حق پخش تلویزیونی موضوعاتی بود که در جلسه امروز مطرح شد.

دبیری: فدراسیون فوتبال نمی تواند لیگ را تعطیل کندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: حق پخش تلویزیونی باید پرداخت شود و برای حمایت باشگاه ها باید این امر صورت گیرد.

دبیری در مورد اینکه برخی از مسئولان تهدید کرده اند اگر حق پخش تلویزیونی پرداخت نشود لیگ پانزدهم برگزار نمی شود تصریح کرد: قرار شد از تمام ابزارها استفاده شود حق پخش تلویزیونی در کل دنیا وجود دارد و این حق فوتبال است که باید پرداخت شود ما از تمام ظرفیت‌ها استفاده می کنیم و حمایت های لازم را انجام می دهیم، فدراسیون فوتبال به شخصه نمی تواند لیگ را تعطیل کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بر طبق برنامه ریزی صورت گرفته در فصل جدید سه تیم از لیگ برتر سقوط می کند و سه تیم از لیگ دسته یک صعود می کند همچنین در لیگ دسته یک یک گروه 20 تیمی خواهیم داشت، در این جلسه قرار شد که بسته‌های حمایتی به تیم‌های لیگ دسته یک داشته باشیم و حق ورودیه و شرکت در مسابقات هم پرداخت نکند.

دبیری در مورد اینکه درآمد سامانه سازمان لیگ قرار بود به باشگاه ها پرداخت شود تصریح کرد: این مبلغ به صورت کامل پرداخت نشده است، همچنین سازمان لیگ در این جلسه گزارشی از روند کارهای فرهنگی که در این سامانه صورت گرفته است را مطرح کردند همچنین این سامانه همکاری لازمی با تیم ملی داشته است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه هنوز تکلیف چند تیم برای حضور در لیگ برتر مشخص نشده است بیان کرد: این موضوع در جلسه مطرح نشد اما بعد از جلسه تاج بیان کرده که پیگیر این قضیه است کمیته استیناف قرار است به زودی حکم راه آهن را صادر کند و مشکل برطرف شود.

دبیری بیان کرد طبق برنامه چهارشنبه آینده قرار است جلسه ای بین رییس فدراسیون و مسئولان صدا و سیما برگزار شود تا موانع قانونی جهت برطرف شدن مشکل حق پخش مطرح شود تا در نهایت بتوانیم به نتایج خوبی برسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: موضوع تیم های بدهکار در صورتجلسه هیئت رییسه مطرح نشد و مسئولان امر پیگیر این موضوع هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار