با حضور تقی کرمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند و دکتر شهرام دبیری رییس هیات تنیس آذربایجانشرقی ، 3 زمین تنیس در سالن ورزشی کارگران شهر مرند افتتاح شد.

افتتاح 3 زمین تنیس در سالن ورزشی کارگران شهر مرندبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رییس هیات تنیس آذربایجانشرقی در مراسم افتتاح این زمین گفت : سیاست مهم کاری هیات تنیس ورود تنیس بصورت همگانی در شهرستانها و تاسیس مدارس آذربایجانشرقی در راستای استعدادیابی و غنی سازی اوقات فراغت بوده و برای اجرای این هدف پتانسیل و توانایی های زیادی در استان وجود دارد.

دکتر شهرام دبیری افزود : ورود بخش خصوصی به ورزش تنیس در کنار همگانی کردن تنیس در مناطق پرجمعیت شهری و شهری کردن ورزش تنیس از برنامه های سند 5 ساله ورزش آذربایجانشرق در رشته تنیس خواهد بود و در این راه با کمک فرمانداران و اعضای شورای اسلامی شهر ها گامهای مهم و بزرگی برداشته شده است.

وی در ادامه بیان داشت : توسعه تنیس در مدارس دبستانی در دو بخش دختران و پسران نیاز مهم و ضروری ورزش استان بوده و با کمک فدراسیون با تجهیز مدارس به تجهیزات تنیس این هدف اجرایی خواهد شد تا تنیس با اینده نگری و استعدادابی قهرمانان بیشتری را تحویل ورزش کشور دهد.

وی گفت : تنیس آذربایجانشرقی خصوصا در بخش بانوان در میادین بزرگ آسیایی ، کشوری و حتی بین المللی فراتر و جلوتر از تنیس آقایان استان حرکت کرده و مدالهای زیادی را در رده های سنی زیر 16 و زیر 18 سال در کشور کسب کرده است .

رییس هیات تنیس آذربایجانشرقی افزود : آذربایجانشرقی بهترین شرایط را برای میزبانی رقابتهای بین المللی به جهت توانایی های توریسم ورزشی ، زیر ساختها و امکانات رفاهی دارد.

وی افزود : تنیس آذربایجانشرقی بسیار مستعد و با انگیزه برای پیشرفت و با پتانسیل و ظرفیت های بالای ورزشکاران و مربیان دارد و این ظرفیت برای میزبانی رقابتهای بین المللی که در سالهای گذشته به خوبی برگزار شده را دارد.

دبیری در ادامه بیان داشت : امکانات سخت افزاری آموزش و پرورش در استان میتواند گره گشای بسیاری از مشکلات در بخش زیر ساختها باشد و در مدارس میتوان زمینهای تنیس و مینی تنیس را راه اندازی کرد که در این بخش با آموزش و پرورش در صدد امضاء تفاهم نامه همکاری هستیم تا در شهرستانها نیز اجرایی شود.
 
انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.