حجت الاسلام رئیسی گفت: پیام انقلاب اسلامی ، امروز در قلوب مردم یمن است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از بیرجند ؛ حجت الاسلام رئیسی عضو مجلس خبرگان رهبری دیشب در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در جمع مردم فردوس افزود: اگر امروز مردم یمن، عکس امام خمینی (ره) را بر در و دیوار خانه های خود می زنند بدان معنی است که پیام انقلاب اسلامی ما یعنی استقلال و آزادی به دیگر کشورهای جهان صادر شده است.

حجت الاسلام رئیسی گفت : دشمن در 35 سال گذشته حرف های زیادی علیه ایران اسلامی در رسانه های جهان زده و توطئه های فراوانی از جمله جنگ تحمیلی، توطئه بنی صدر، جریان منافقان و فتنه 88 را به راه انداخته است ، اما به لطف خدا و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و آیت ا...خامنه ای تا کنون هرگز خواسته هایش محقق نشده است .
وی ایمان به خدا، توجه به مردم، دشمن شناسی و دشمن ستیزی، قانون مداری، عدالت محوری و استکبارستیزی را شاخصه های زندگی امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: هرکس در مسیر این شاخصه ها حرکت کند ، همراه نظام اسلامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت : یکی از شاخصه های نظام اسلامی این است که تمام روابط اجتماعی آن بر اساس دین و آموزه های دینی تنظیم شود که این شاخصه با انقلاب اسلامی در ایران محقق شد .

حجت الاسلام رئیسی اتکا به خدا و اعتماد به نفس را رمز پیروزی ملت دانست افزود : تا زمانی که پایبند به دین و ارزش های آن ، قرآن و ولایت فقیه باشیم ، اراده الهی بر نصرت ماست، همان گونه که تاکنون در همه شرایط اراده الهی بر نصرت ملت ایران بوده است.

حجت الاسلام بابایی امام جمعه فردوس نیز ، رمز بقای انقلاب اسلامی را پایبندی به ولایت فقیه دانست و گفت: مردم ایران اسلامی چه در زمان انقلاب و چه بعد از رحلت امام خمینی (ره) همواره به امام و انقلاب خود وفادار بوده اند و و این وفاداری و ولایت مداری هم اکنون با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همچنان ادامه دارد.
.
انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.