امام خمینی (ره)با اصول، منش و راهش، برای ملت ایران یک وجود جاودانه است .

امام‌خمینی‌(ره) برای ملت ایران یک وجود جاودانه استبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور گفت: سالروز ارتحال حضرت امام (ره) فرصتی ارزشمند فراهم می نماید تا با یادآواری آرمانهای امام عزیز و بیعت مجدد با آن، مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی را با جهت یابی صحیح به سمت مبانی اسلام ومکتب تشیع استمرار بخشیم.

وی در ادامه افزود: امام با اصول و منش راهش، برای ملت ایران یک وجود جاودانه است و در این میان آرمان اصلی امام عظیم الشان تشکیل حکومت اسلامی مبتنی بر تفکر ولایت مطلقه فقیه بود که امروز اساس حرکت نظام‌ جمهوری اسلامی و رویارویی با جبهه استکبار است.

پورابراهیمی اظهار داشت: شاید به جرات بتوان گفت که عصاره تفکر امام راحل در تبیین حکومت مبتنی بر ولایت فقیه می باشد آن هم ولایتی که از منظر امام اختیارات امام معصوم (ع) در زمان غیبت امام عصر (عج) به ولایت فقیه جامع الشرایط تسری می یابد.

نماینده مردم کرمان و راور در ادامه افزود: این تفکر امام گرچه با مخالفت ملی گرایان و عناصر روشنفکرنما همواره مواجه بوده است ولی به دلیل شجاعت وصراحت امام در استقرار عملی این تفکر انقلاب اسلامی برای همیشه از حوادث گوناکون مصونیت یافت و امروز نیز آثار این تفکر ناب برگرفته از مکتب تشیع  مشعل راه اقتدار نظام جمهوری اسلامی گردیده است. 

وی در ادامه تصریح کرد: اگرچه جای امام در میان ما خالی است ولی تفکر امام و اندیشه های آن مرد الهی که بحمد الله با درایت رهبری های امام گونه رهبر معظم انقلاب همچنان مستحکم و پا برجاست موجب عزت واقتدار نظام اسلامی در عرصه داخلی منطقه ای و جهانی گردیده است .

پور ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: امید است تمامی نیروهای انقلاب وبه ویژه آنان که نامشان با پیروان امام گره خورده است در قول و عمل پاسدار اندیشه های بلند امام راحل باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.