گرگان؛

امام خمینی (ره) اسلام را زنده کرده است

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت در گرگان گفت: امام خمینی (ره) اسلام را زنده کرده است و بعد از انقلاب اسلامی ایران ، اسلام در دیگر کشورهای مسلمان در حال رشد و شکوفایی است.

امام خمینی (ره) اسلام را زنده کرده استبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان؛ حجت الاسلام اختری افزود: امام خمینی(ره) تمام معادلات جهانی و منطقه ای را با انقلاب اسلامی به هم ریخته است و تنها راه زنده ماندن تفکر امام پیروی از مقام معظم رهبری است.

 وی بصیرت داشتن وعبرت گرفتن از تاریخ را یکی از وظایف ما دانست و گفت: قدرت های بزرگ در گذشته وجود داشته اند که امروز اثری از آنها نیست و بدانید که آینده متعلق به اسلام است.

حجت الاسلام اختری تصریح کرد: عامل حفظ نظام وحدت و یکپارچگی جامعه اسلامی است و دشمن می خواهد به روش های مختلف این وحدت را از بین ببرد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت گفت: ابتدا دشمن به نام شیعه و سنی وارد می شود و هیچ یک از این دو را قبول ندارد و هدفی جز انحراف در دین و ضربه زدن به اسلام ندارد.

وی در ادامه بیان کرد:در حال حاضر وهابیت و مدعیان دروغین از راه های مختلف به دنبال انحراف در اسلام هستند و باید هوشیار و مواظب باشیم تا فریب آنها را نخوریم وراه امام را با پیروی از رهبری ادامه دهیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.