وزیر اطلاعات گفت : برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی فرصتی ارزشمند برای تبیین دستاوردهای حرکت عظیم حضرت امام راحل ، یادآوری آرمانهای ایشان و تأکید بر عزم بیش از پیش برای تحقق و استمرار اهداف آن شخصیت بزرگوار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ، حجت الاسلام و المسلمین علوی درمراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که امروز با شکوه فراوان در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد افزود : امام راحل(ره) رهبری استثنایی بود که در طول حیات پربرکتشان با رهبری های هوشمندانه، آشوبها، فتنه ها و توطئه ها را یکی پس از دیگری درهم کوبیدند و 8 سال دفاع مقدس را نیز با عزت رهبری کردند.

وی همچنین با اشاره به تشکیل مجلس خبرگان رهبری و انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: خبرگان امت رهبر عزیزمان را برای ادامه راه حضرت امام(ره) انتخاب کردند و امروز انقلاب اسلامی نه تنها در درون مرزهای خود با اقتدار و صلابت راه خود را ادامه می دهد بلکه در دنیا نیز جایگاه ویژه ای دارد.

وزیر اطلاعات با اشاره به حماسه 15 خرداد خاطرنشان کرد :با هدایت امام خمینی (ره) قشرهای مختلف مردم در دوران ستمشاهی به صحنه آمدند و این نقطه ی عطفی در مبارزات ملت ایران بود.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به نامگذاری امسال با نام هم دلی و هم زبانی دولت و ملت خاطرنشان کرد:کسانی که شعار طرفداری از ولایت را می دهند باید اکنون در جهت وحدت ، هم دلی و هم زبانی حرکت کنند.

در این مراسم هیاتهای مذهبی در رثای بنیانگذار جمهوری اسلامی عزاداری کردند.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.