قزوین؛

هشدار دادستان قزوین به زمین خواران و مدیران مقصر

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: دستگاههایی که با تساهل و تسامح با موضوع زمینخواری برخورد کنند مورد مواخذه قرار خواهند گرفت از این رو دستگاههای متولی امر در خصوص زمینخواری و صیانت از منابع طبیعی و اراضی ملی جدیت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در نخستین شورای حفظ حقوق بیت المال استان قزوین  اظهار کرد: با توجه به اهمیت منابع طبیعی و تأکید مقام معظم رهبری نخستین نشست شورای حفظ حقوق بیتالمال را به موضوع منابع طبیعی اختصاص دادیم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: یکی از اقداماتی که در راستای حفظ منابع طبیعی انجام شده، انسداد چاههای غیرمجاز است که با وجود سختیها و چالشهای پیش رو با مدیریت و تدبیر انجام شده و قطع یقین این برنامه ادامه دارد.

صادقی نیارکی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در سخنان پایان سال 93 بر موضوع صیانت و حفاظت از منابع طبیعی تأکید کردند گرچه سخنان رهبری با این موضوعیت در سالهای قبل نیز بیان شده بود ولی واژهها و بیان ایشان در دیدار پایانی سال 93 از برجستگی و توجه خاصی برخوردار بود به طوری که نشان از دغدغههای جدی معظمله در این حوزه داشت.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اعلام کرد: بحث مبارزه با فساد و از جمله زمین خواری مطالبه اولیه و اساسی مردم و مقام معظم رهبری است و جای هیچگونه مسامحه و تعلل ندارد.

وی تصریح کرد: در استان قزوین با فساد از نوع زمینخواری مواجه هستیم که لازم است در گام نخست اولویت موضوع آب را پیگیری کنیم و در گام دیگر احکام قضایی صادره در این حوزه را با جدیت پیگیری و اجرا کنیم و البته در این خصوص امور اراضی و جهاد کشاورزی باید وارد شوند و این احکام با قوت و شدت اجرا شود چراکه هیچ عذری برای تعلل در این خصوص با توجه به تأکید رهبری، پذیرفته نیست.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.