کرمان؛

امام خمینی (ره) بت شکن قرن و ابراهیم زمان بود

رئیس دادگستری استان کرمان گفت :امام خمینی (ره)بت شکن قرن و ابراهیم زمان بود و هیمنه4هزار و 500ساله شاهنشاهی را شکست و آزادگی و استقلال را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری ،یدالله موحد، طی پیامی سی و ششمین سالگرد رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفت،متن پیام بدین شرح است

انقلاب اسلامی،یادگار عظیم امام خوبی ها و مهربانیها،خمینی کبیر(ره)است،همان که بت شکن قرن و ابراهیم زمان بود و هیمنه4هزار و 500ساله شاهنشاهی را شکست و آزادگی و استقلال را برای ملت ایران به ارمغان آورد و اینک بر ماست که با تمام توان در راه حفظ و اعتلای ارزش های انقلاب اسلامی گام برداریم و اصول مکتب امام را به جهانیان ساطع نماییم.

چهاردهم خرداد سال 1368،روز عزای بزرگ عالم اسلام روزی که پیر و جوان در مصیبت جانکاه غروب خورشیدی که به واسطه طلوعش در جای جای جهان هستی هزاران چشمه نور جوشید، صاحب عزا شدند و گریستند.

در بیست وششمین سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دلها در حالی به سوگ آن عزیز می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا به منزلگاه سعادت هدایت می نماید و 15 خرداد 1342 نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی از یاد نرفتی دارد.

سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز امام خمينی (ره) بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران و شهادت ياران ايشان در فاجعه قيام خونين 15 خرداد 1342 را به عموم مردم شريف ايران ، تسليت و تعزيت عرض مي­کنم.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.