استاد بزرگ شطرنج گفت: فدراسیون شطرنج نمادی است که درگیری‌های خاص خودش را دارد و نیمه پر و خالی بسیاری را در خودش جای داده است ولی با آمدن سرپرست جدید من افقهای روشن را برای شطرنج پیش بینی می‌کنم.

احسان قائم مقامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من به شخصه با آمدن امیر حسینی، با حرکت‌های مثبت و لابی‌های خوبی که صورت گرفته چه به لحاظ ارتباط با رسانه‌ها و چه به لحاظ بحث‌های جامعه‌ای ورزشی، این دوره را برای فدراسیون شطرنج موفقیت می‌بینم ولی غیر منتطقی است که دار این دو سه ماه توقع کار عملی خوب از فدراسیون شطرنج باشیم.

قائم مقامی افزود: یکی از اقدامات خوب فدراسیون شطرنج در این دو سه ماه اخیر برگزاری مسابقات گرند پری بانوان و دیگر مسابقات مهم در ایران بود که در واقع‌ در عمل کرد و توسعه برنامه‌های  فدراسیون نقش به سزایی دارد.

قائم مقامی‌ در ادامه افزود: پروژه فرزین کارت حرکت جالب و ایده سازنده‌ای از سوی فدراسیون شطرنج می‌باشد ولی نکات مبهم فراوانی دارد و چون موضوع پیچیده‌ای می‌باشد در اجرای آن باید دقت لازم را رعایت کرد.

قائم مقامی در پایان افزود: در حال حاضر بودجه فدراسیون شطرنج بسیار نازل می‌باشد و در زمان کامبوزیا هم به همین شکل بوده است باید وزارت ورزش و مسئولین نگاه مثبتی به این رشته داشته باشند چون شطرنج رشته مدال آوری  باشد باید بیشتر به این رشته پرداخت شود واگر پشتوانه سازی خوبی صورت بگیرد سالیان سال می‌توانیم برداشت خوبی از شطرنج در سطح بین المللی داشته باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: قائم مقامی ، شطرنج ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار