اضافه شدن تیم های بانوان به بازی فیفا2016

راه یابی تیم های زنان در فیفا 2016 خبری بود که شرکت EA Sports آن را مطرح کرده است و در سری جدید این بازی تیم های ملی زنان نیز در آن وجود دارد.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛یکی از بازی هایی که از طرفدارن خاصی دارد فوتبال است که از این رو شرکت ها دست به کار شدند و این بازی پرهیجان را طراحی کرده و سالانه روانه بازار می کنند.

شرکت (EA Sports) اعلام کرده است که نسخه جدید بازی فوتبال این کمپانی شامل تیم‌های زنان نیز می شود.سری فیفا یکی از محبوبترین بازی‌های کامپیوتری در جهان است و اولین نسخه بازی فیفا بیست و دو سال پیش و در سال 1993 منتشر شده بود و این اولین باری است که تیم‌های زنان در آن وجود دارند.

فیفا2016

استف هوتون،کاپیتان تیم ملی انگلستان در این باره گفت:"امیدوارم که اضافه شدن زنان به فیفا به شناخته شدن و اعتبار بیشتر فوتبال زنان کمک کند." استرالیا، برزیل، کانادا، چین، انگلستان، فرانسه، آلمان، ایتالیا، مکزیک، اسپانیا، سوئد و آمریکا کشورهایی هستند که تیم زنانشان در فیفا 2016 گنجانده شده است.

ابی وامبچ،مهاجم گلزن آمریکایی (با رکورد صدوهفتاد گل) طراحان فیفا 2016 را کمک کرده است تا حرکات یک بازیکن زن را بازسازی کنند. سر همه بازیکنان هم اسکن شده تا قیافه آنان در بازی مشابهشان در بیاید.

گفتنی است؛بازی فیفا 2016 قرار است که در سپتامبر سال جاری روانه بازار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار