دسکتاپ خود را تبدیل به محل زندگی حشرات کنید+ دانلود

نشستن پروانه روی مانیتور می تواند خیلی جالب باشد و راه رفتن یک سوسک بر روی مانیتور احتمالا موجب ترس کاربر هم می شود.پس برای تنوع می توانید مانیتور خود را تغییر دهید به محیطی برای حرکت حشرات بر روی صفحه نمایش.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ شاید شما هم هنگام کار با رایانه خسته شده باشید و یا اینکه عملیاتی را انجام داده اید و منتظر هستید در این میان به جای اینکه منتظر بمانید و به مانیتور خیره شوید بهتر است که پروانه ها را بر روی مانیتور خود رها کنید و از پرواز پروانه ها لذت ببرید.

حتما برای شما هم لذت بخش که صفحه مانیتورتان پر از پروانه باشد و حرکت های زیبای پروانه ها را ببینید این می توانید کمی خستگی چشم شما را از یکنواختی و خیره شدن به مانیتور را بگیرد و کمی خود را با پروانه ها و دیدن آن ها سر گرم کنید تا کارتان به پایان برسد.

دسکتاپ خود را تبدیل به محل زندگی حشرات کنید

اما دیدن سوسک بر روی مانیتور شاید برای برخی خوشایند نباشد و موجب ترس برخی از کاربران شود.حرکت این حشرات بر روی مانیتور بسیار واقعگرایانه و به صورت دو بعدی می باشد.این نرم افزارها بسیار کم حجم می باشد و دانلود آن کاملا رایگان می باشد که می توانید آن را از صفحه سرویس فضای مجازی دانلود کنید.

کاربران برای اضافه کردن حشرات بیشتر به مانیتور می توانند از نوار وظیفه در پایین صفحه کنار ساعت بر روی نرم افزار راست کلیک کنند و حشرات را به صورت تکی،پنج تایی را به صفحه نمایش خود اضافه کنند یا اینکه بصورت کلی کلیه حشرات را از روی مانیتور پاک کند.

 • دانلود و مشخصات فایل

دسکتاپ خود را تبدیل به محل زندگی حشرات کنید


 • حجم: 5.50مگابایت
 • نسخه:1.0

 • اجرا در: سیستم عامل ویندوزی
 • امتیاز:

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۲:۳۸ ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
سلام . من این رو دانلود کردم حالا هروقت کامپیوترم رو روشن میکنم حشرات و پروتنه ها میان رو دسکتاپ چجوری حذفش کنم؟
آخرین اخبار