کرمانشاه؛

نفس های کرمانشاه به شماره افتاد

به شیشه های ماشین ها که نگاه می کردی گویا یکسالی هست که شسته نشده اند سرفه های مکرر بعضی از افراد و شانه هایی که به سختی خود را بالا میکشیدند تا ریه های یشان تنفس کنند و جایی برای هوای سالم باز کنند اما دریغ و صد افسوس که باز گرد و خاک به میهمان کرمانشاه بود.

مسئول ایستگاه  های سنجش آلودگی محیط زیست استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران می گوید : میانگین غلظت ریزگردها امروز در هوای کرمانشاه 584 میکروگرم بر متر مکعب بود .

دزفولی نژاد  غلظت ریزگردها را 4 برابر حد استاندارد اعلام کرد و گفت : بیشترین غلظت ریزگردها در مناطق مرزی استان همچون شهرستان قصرشیرین  است.

نماینده مردم کرمانشاه درمجلس شورای اسلامی امروز در گفتگویی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه پاسخگوی سئوالات ما در رابطه با برنامه های مقابله با پدیده ریزگردها شد.

حیدری طیب با بیان اینکه طرح الزام دولت به حمایت از استانهای مورد هجوم ریزگردها مراحل کارشناسی را طی می کند گفت : اجرای این طرح پیگیری می شود.

وی به کار گیری تجهیزات دستگاههای تهویه هوا در اماکن ، استفاده از دستگاههای الکترومغناطیسی برای جذب ریزگردها ، شناسایی کانونهای منشا ریزگرد، درمان بیماران در معرض ریزگرد و همچنین حمایت از کشاورزان و باغداران و پرداخت صددر صدی فوق العاده به کارکنان  شاغل در این مناطق را از جمله موارد مطرح شده در این طرح عنوان کرد.

انتهای پیام/س


برچسب ها: کرمانشاه ، هوا ، بحرانی ، اعلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.