ساری؛

خون شهدا عامل اصلی اقتدار جمهوري اسلامي ایران

به بركت خون شهدا، جمهوري اسلامي ايران مقتدرتر از هر زمان در عرصه بين المللي حضور دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ، استاندار مازندران در صبحگاه مشترک در دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با اشاره به اينكه ايران اسلامي به بركت خون شهدا و تلاش شبانه روزي نيروهاي نظامي ، انتظامي و امنيتي از آرامش و امنيت كامل برخوردار است گفت: عظمت و اقتدار نيروي دريايي جمهوري اسلامي بي نظير است .

فلاح جلودار با گراميداشت سوم شعبان روز ولادت امام حسين (ع) و چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل العباس(س) بزرگ پرچمدار كربلا ، ياد و خاطره شهداي 8 سال دفاع مقدس را گرامي داشت و افزود : امروز به بركت خون شهداي عزيز جمهوري اسلامي ايران مقتدرتر از هر زمان در عرصه بين المللي حضور دارد.

به گفته استاندار مازندران خدا را شاكريم كه در سرزميني زندگي مي كنيم كه در كمال امنيت است در حالي كه بسياري از كشورهاي منطقه با مشكلات و ناامني مواجه هستند .

فلاح افزود: در سايه همدلي و همزباني و با تلاش نيروهاي نظامي و انتظامي ، استان مازندران در حال حاضر يكي از استان هاي برتر در زمينه امنيتي در كشور است و مطمئنا با همت همه نيروهاي دلسوز نظام اين روند تداوم خواهد داشت .

وي از ارشد نظامي استان به پاس ايجاد هماهنگي و انسجام در نيروهاي نظامي استان تقدير و تشكر نمود و خواستار تداوم آموزشها و تامين كادر مجرب و تقويت آمادگي نيروهاي دريايي شد.


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: ساری ، خون ، شهدا ، اقتدار ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.