ساری؛

پاکسازی مناطق آلوده مواد مخدر در مازندران

پاکسازی مناطق آلوده مواد مخدر با جدیت پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ سرهنگ ابراهیم شجاعی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آمل، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر این شهرستان با بیان اینکه در دو ماهه امسال با تلاش ماموران نیروی انتظامی آمل179 نفر متهم به موادمخدر دستگیر شدند، اظهار داشت: از این تعداد 48 نفر برای ترک اعتیاد به کمپ ساری معرفی شدند.

شجاعی با تاکید براینکه با توجه به ابلاغیه اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده از سوی کمیته شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر در هر پانزده روز این طرح در شهرستان انجام می‌شود، گفت: تاکنون دو منطقه آلوده آمل از سوی ماموران کمیته شورا پاکسازی شده است.

جانشین فرمانده انتظامی آمل بیان داشت: طرح هماهنگی برخورد با خرده‌فروشی در شهرستان نیز با هماهنگی لازم هم‌اکنون در حال اجرایی است.

وی با اشاره به اینکه در اجرای طرح پاکسازی مناطق تاکنون از سوی نیروی انتظامی هفت مورد در دستور کار قرار گرفته است ، افزود: در این خصوص پنج مورد اجرای طرح کنترل راه محور مواصلاتی بوده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در اجرای طرح پاکسازی منطقه رضوان 38 آمل اقدامات فرهنگی به طور کمرنگ انجام می‌شود، تصریح کرد: تاکنون تعهدات شهرداری در این منطقه صورت نگرفته و بازگشایی خیابان و تخریب منازل در دستور کار قرار نگرفته است.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: پاکسازی ، مواد ، مخدر ، جدیت ، آلوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.