فرمانده انتظامي استان كرمان از كشف 508 كيلو مواد افيوني در چند عمليات پليسي خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس ، سردار "حسين چناريان" گفت: در عمليات اول،تيمي از پليس مبارزه با مواد مخدر استان در محور "كرمان-راين" به يك دستگاه خودرو پژو مشكوك شدند وپس ازتعقيب و گريز خودرو را متوقف و در بازرسي از آن272 كيلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع حشيش و 6 كيلو گرم ترياككشف و دو نفرمتهم را دستگيركردند.

ويافزود : در نهايت سه خودرو ديگر كه اين گروه را همراهي مي کردند در اين محور متوقف و 9 نفر نيز دستگير شدند.

فرمانده انتظاميکرمان تصریح کرد : در عمليات دوم، پليس در ايستگاه بازرسي مرصاد با استفاده از شگرد هاي پليسي 55 كيلو و 850 گرم ترياك را از سه خودروكشف و تعداد 9 نفر متهم رابه مراجع قانوني تحويل دادند.

چناريان عمليات سوم را نيز اين گونه شرح داد و گفت: ماموران پليسيك دستگاه خودرو پرايد را كه در محور معدن اسفندقه به سمت روستاي صوغان شهرستان ارزوئيه در حال حركت بود متوقف ودر بازرسي از آن 64 كيلو و 750 گرم مواد مخدر از نوع ترياك کشف كردند.

وي به مقدار مواد كشف شده در پاسگاه انتظامي تهرود نيز اشاره كرد و گفت: در اين عمليات نيز پليس به يک دستگاه وانت پيکان سفيد رنگ مشكوك و آن را متوقف کرد که در بازرسي از خودروهشت بسته مواد مخدر از نوع ترياک به وزن57 کيلوگرم کشف و يك متهمنيز دستگير شد.

وي در پايان به كشف 52 كيلو و 350 گرم حشيش اشاره كرد و افزود:ماموران پليس از دوقاچاقچي كولهبر در بيابان ها و جاده هاي خاكي بعد از سه راهي راين اين مقدار مواد را كشف و متهمان را جهت سير مراحل قانوني تحويل مقام قضائي داد.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.