سایتی که برای راحتی اشخاص سیاسی راه اندازی شده است

موسس سایت خبر پو گفت: هدف کلی شکل گیری خبر پو این بود که شخصیت های سیاسی زمانی که وارد اینترنت می شوند تا سایتهای خبری را چک کنند به دلیل فراموش کردن نام خبرگزاری ها نزدیک به یک ساعت وقت صرف پیدا کردن این سایت ها می‌کردند به همین خاطر در سایت خبر پو نام سایت های معروف را قرار دادیم تا دسترسی به خبرگزاری ها راحت شود و سپس این ایده را گسترش دادیم

خبر خوان روشی ساده است که به شما این امکان را می دهد که به راحتی آخرین مطاالب، اخبار ،عکس و یا هر اطلاعات دیگر را دریافت کنید .

تکنولوژی RSS ( فید ) در واقع به منظور سهولت و سرعت بالا برای دسترسی به مطالب به وجود آمده و در حال حاضر پیشرفته ترین و آخرین روش برای مطالعه و دسترسی سریع به مطالب است .در اکثر وب سایت ها علامتی به رنگ نارنجی ( در اکثر مواقع برنگ نارنجی است که البته بنا به سلیقه مدیر سایت به هر نگ دیگری هم ممکن است باشد ) به نام «فید» قرار گرفته است. کافی است که آدرس آن را به نرم افزار خبر خوان خود اضافه کنید تا بتوانید به راحتی مطالب سایت ها را بخوانید.
 حالا برای درک بهتر مطلب به گفتگو با موسس سایت خبر پو پرداختیم:

مقداد باوفا موسس سایت خبر پو در گفتگو با خبرنگار سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران ،درباره هدف راه اندازی این سایت گفت: هدف کلی شکل گیری خبر پو این بود که شخصیت های سیاسی زمانی که وارد اینترنت می شوند تا سایتهای خبری را چک کنند به دلیل فراموش کردن نام خبرگزاری ها نزدیک به یک ساعت وقت صرف پیدا کردن این سایت ها می کردند به همین خاطر در سایت خبر پو نام سایت‌های معروف را قرار دادیم تا دسترسی به خبرگزاری ها راحت شود و سپس این ایده را گسترش دادیم.

وی تصریح کرد: هم اکنون اگر اتفاقی در عرصه سیاست، ورزش، اقتصاد و سایر حوزه های دیگر بیفتد با ورود به سایت خبر پو می توانید اخبار همه سایت های خبری را رصد کنید.

موسس خبر پو اظهار داشت: در سایت قسمتی به نام زنده پو وجود دارد که اخبار بزرگترین خبرگزاری های ایران را با فاصله یک دقیقه منتشر می کند و هیچ خبری از قلم نمی افتد.

باوفا با بیان اینکه کلمه پو مخفف کلمه پویش است، گفت: نرم افزار موبایلی خبر پو در دست طراحی است.

وی درباره نحوه درآمدزایی سایت خبر پو تصریح کرد: درآمدزایی خبر پو مثل سایر سایت های دیگر از طریق تبلیغات و رپرتاژ خبری است.

وی افزود: سایت های در حال پیشرفت و متوسط برای انتشار خبرهایشان در خبر پو هزینه پرداخت می کنند تا توسط کاربران سایت خبر پو دیده شوند چون بدین صورت آمار بازدید کننده های سایت هایشان افزایش می یابد.

باوفا در پایان خاطرنشان کرد: سایت خبر پو در روز ما بین صد و پنجاه تا دویست هزار نفر بازدید کننده دارد.

http://khabarpu.com/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۰۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
سلام عضو تلگرام شدم ولی متاسفانه گروه منو حذف کرد _برای غضویت مجدد چیکار باید کرد؟