معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه گفت: بیش از 54 میلیارد ریال از محل صندوق‌های صدقات تعبیه شده در سطح استان کرمانشاه جمع آوری شده است

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،مرتضی حسینی‌فر ازرشد 104 درصدی کمک‌های دارای محدودیت شرعی جمع‌آوری شده از خیران استان کرمانشاه خبر داد.

به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه، طی سال گذشته بیش از 218 میلیارد ریال از سوی خیران استان کرمانشاه در سرفصل درآمدهای دارای محدودیت شرعی جمع‌آوری و در میان نیازمندان و مددجویان مورد حمایت کمیته امداد استان هزینه شده است.

وی افزود: آن دسته از کمک‌های مردمی که باید در سرفصل مشخص و خاصی هزینه و به مصرف برسد جز درآمدهای دارای محدودیت شرعی محسوب می‌شود.

حسینی‌فر گفت: درآمد کمک‌های مردمی در سه سرفصل درآمدهای دارای محدودیت، صدقات و حساب‌های انتظامی جمع‌آوری و برای نیازمندان و محرومان هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه گفت: سال گذشته خیران بیش از 54 میلیارد و 790 میلیون ریال صدقه به صندوق‌های صدقات تعبیه شده در استان واریز کردند.

وی عنوان کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌ها، طرح نیکوکاری، اکرام ایتام، زکات و عید قربان دارای محدودیت شرعی در هزینه و مصرف است.

حسینی فر در پایان از ارائه بالغ بر 41 میلیارد ریال خدمات غیر ثبتی و تخفیفات از سوی ادارات، ارگان‌ها و موسسات به مددجویان مورد حمایت کمیته امداد استان طی مدت مذکور خبر داد.

انتهای پیام/ع



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.