مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اشاره به نزدیک بودن مهرماه گفت: جشن عاطفه ها روز هفتم و هشتم مهرماه، سال جاری به صورت کشوری در سراسر مدارس کشور برگزار می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان مهدی مجلس آرا  پیرامون اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در زمینه شروع مدارس برای دانش آموزان زیر پوشش این کمیته اظهار داشت: 13 هزار نفر دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان قرار دارند که هرساله با نزدیک شدن مهرماه مبلغی به عنوان کمک هزینه تحصیلی از طرف کمیته امداد به آنها اعطا می شود.

وی در ادامه با اشاره به آمار کمک هزینه تحصیلی سال گذشته که به دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان اعطا شده بود گفت: در سال گذشته مبلغی حدود 150 میلیون تومان به کل دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد به عنوان کمک هزینه تحصیلی داده شده که با محاسبات انجام شده پیش بینی می شود که این مبلغ در سال جاری به بیش از 150 میلیون تومان افزایش پیدا کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با بیان این نکته که جشن عاطفه ها نیز در آستانه اجرا شدن می باشد بیان کرد: جشن عاطفه ها روز هفتم و هشتم مهرماه، سال جاری به صورت کشوری در سراسر مدارس کشور برگزار می شود.

وی تصریح کرد: معمولا با مدارس و آموزش و پرورش برای برگزاری جشن عاطفه ها تعامل و همکاری داریم، کمیته امداد پاکت هایی را در سطح مدارس استان توزیع می کند این پاکت ها به دانش آموزان داده و بعد از یک زمان مشخص به مدیر مدرسه تحویل داده می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان خاطرنشان کرد: در صورتی که مدارس دانش آموز نیازمند داشته باشد مبلغ جمع آوری شده توسط پاکت های دانش آموزی بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه تقسیم می شود و در غیر این صورت با تحویل پاکت ها به کمیته امداد مبلغ آنها به دانش آموزان زیر پوشش کمیته داده می شود.

مجلس آرا اظهار داشت: در جشن عاطفه ها که در سال گذشته برگزار شد مبلغ کل جمع آوری شده یک میلیارد و 300 میلیون تومان بود که از این مبلغ 543 میلیون تومان آن نقدی و مابقی آن به صورت غیر نقدی بوده است.

وی در ادامه گفت: 575 میلیون تومان آن مبلغ کل توسط کمیته امداد استان، 431 میلیون تومان توسط مدارس استان و مابقی آن توسط بسیج ها و مساجد استان اصفهان جمع آوری شد.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.