شهریاری: به دنبال جبران خسارت روحی و مالی هواداران و بازیکنانمان هستیم

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی گفت: اتفاقاتی در روز پایان لیگ افتاد لطمه شدید روحی به هواداران و بازیکنان مان وارد کرد و ما درصدد هستیم تا خسارت مالی و روحی خود را جبران کنیم.

شهریاری: به دنبال جبران خسارت روحی و مالی هواداران و بازیکنانمان هستیمکاظم شهریاری در گفتگو با خبرنگار ورشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص اشتباهات داوری در بازی تراکتور سازی و نفت تهران اظهار داشت: از ابتدا بر این باور بودیم که منشا تمامی اتفاقات دیدار تراکتورسازی و نفت تهران عدم مدیریت صحیح داور بوده است. خوشبختانه مسئولان در حال رسیدگی به این مسئله هستند و باشگاه تراکتور سازی ضمن تشکر و قدردانی از هیأت دولت و وزیر محترم ورزش وجوانان ضمن تنظیم نامه‌ای خواهان جبران خسارات مادی و معنوی دیدار مقابل نفت تهران است.

مدیر روابط عمومی تراکتورسازی تاکید کرد: ما هم مانند وزیر ورزش از ابتدا معتقد بودیم منشا تمامی حوادث عدم مدیریت داور بوده است اما متاسفانه برخی دوستان دست به دست هم دادند و دسیسه کردند که ما پیروز نشویم و قصد داشتند نیمکت تراکتورسازی را مقصر اعلام کنند اما مگر می‌شود ما علیه تیم خود بخواهیم چینین کاری را انجام دهیم.

شهریاری در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: به طور حتم باشگاه به دنبال جبران خسارت مالی و معنوی خواهد بود چرا که هوادارن و تمام اعضا از لحاظ روحی آسیب دیدند و ما یک سال برای رسیدن به قهرمانی زحمت کشیده بودیم اما در آستانه جام قهرمانی به خاطر عدم مدیریتی خوب از این امتیاز بازماندیم و درخواست جبران خسارت داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار