بازیکن تیم تراکتورسازی گفت:یک سال دیگر با تراکتور قرارداد دارم و سرباز این تیم هستم پس فصل بعد هم در این تیم می مانم.

 کريمي: فصل بعد هم در خدمت تراکتورسازی هستمفرید کريمي در گفتگو با  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت:دوست دارم تونی در تراکتور بماند خبر هایی مبنی بر جدایی او مرا ناراحت می کند چون حضورش در تراکتور برای من خوش یمن بود و دوست دارم باز هم با او کار کنم.

وی ادامه داد:فکر نمی کردم بازیکن ثابت تراکتور شوم چرا که آن قدر از شرايط بازي دور شده بودم که اعتماد به نفس نداشتم. استرس داشتم، بعد هم در سه، چهار دقيقه که گاهي مرا به ميدان مي‌فرستاد نمي‌شد خودم را نشان دهم. تمرکز هم نداشتم.

این بازیکن افزود: از این که از صبا جدا شده بودم پشیمان بودم  نه اينکه به تراکتور آمدم. من اين تيم را خيلي دوست داشتم و دارم. اينکه بازي نمي‌کردم اذيتم مي‌کرد. ولی آمدن توني يک شوک مثبت براي من بود. انگيزه‌ام چند برابر شد. 

وی ادامه داد:شانس آوردم که تونی  از من شناخت کافي داشت. فصل قبل با صبا به تيمش گل زده بودم. بعد هم شنيدم که مرا در ليست خودش قرار داده بود که البته در تراکتور نماند. جالب آنکه همان روز اول که مرا ديد گفت تو را مي‌خواستم. خوشحالم که جواب اعتمادش را دادم.

کریمی در پایان گفت:ثبات مربی و مدیر همیشه به نفع فوتبال است. تونی با بازیکنان دوست است. او همه را به يک چشم مي‌بيند و برايش بازيکن فيکس و ذخيره فرقي ندارد. شاید رمز موفقیتش همین باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار