رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: اتفاقاتی که در بازی تراکتور‎سازی و نفت روی داد دلیل نمی‌شود این بازی تکرار شود.

بازی تراکتور نفت تکرار نمی شود/عسگری پیش از پایان لیگ استعفا داده بود
علی کفاشیان در حاشیه نشست شورای المپیک در گفتکو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به خاطر اتفاقاتی که در روز پایانی لیگ در تبریز روی داد بازی تراکتور‎سازی و نفت تکرار نمی‎شود. من به باشگاه تراکتور به عنوان نایب قهرمان لیگ تبریک می‌گویم و باید اعلام کنم سپاهان قهرمان چهاردهمین دوره لیگ برتر شده است.

وی افزود: این بازی حساسیت ویژه‌ای داشت که باعث شد فغانی که داوری این دیدار را برعهده داشت دچار اشتباهاتی شود و وی برای توضیحات بیشتر قرار است به کمیته داوران برود. در اتفاقات تبریز فقط داور مقصر نبود و کادرفنی تراکتور هم مقصر بود که فکر کردند بازی سپاهان به تساوی رسیده است. ما این مسئله را به مسئولان تراکتور‎سازی هم اعلام کرده‌ایم.

کفاشیان در خصوص استعفای حسین عسگری از کمیته داوران بیان کرد: عسگری قبل از پایان لیگ استعفا داده بود. چون همیشه بین فدراسیون و دپارتمان داوری اصطکاک وجود داشت و ما اعلام کرده بودیم مشکلاتشان را بین خودشان حل کنند چون یکی از آنها عضو هیئت رئیسه بود نمی‌توانست استعفا دهد.

وی درباره اردوی تیم ملی فوتبال امید تصریح کرد: قرار است برخی از بازیکنان تیم ملی امید به اردوی تیم ملی بزرگسالان اضافه شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۱۳:۴۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
خودت و آقای تاج هم استعفا بدید و 70 میلیون نفررا راحت کنیدشما درمسائل عدم اطلاع رسانی از نتیجه همزمان دراستادیوم و اشکالات اساسی موجود در استادیو م مقصر نیستید
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
چرا استعفا داده بود؟ یعنی اصلا فشاری از بالا در کار نبوده؟