سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: همه مدیران باشگاه نفت تهران از منصوریان رضایت کامل دارند و در هیچ صورتی این مربی را از دست نمی‌دهیم.

ایرانیان: منصوریان را به هیچ وجه از دست نمی‌دهیمرحیم ایرانیان سرپرست تیم فوتبال نفت تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص شایعه جدایی علیرضا منصوریان سرمربی این تیم و پیوستن به تیم فوتبال استقلال تهران، اظهار داشت: این شایعات به هیچ وجه صحت ندارد و همه مدیران و اعضای باشگاه نفت تهران از وی رضایت صددرصد دارند و حاضر نیستیم در هیچ صورتی این مربی خوب را از دست بدهیم.

وی در ادامه گفت: منصوریان جوان خوش فکر و دوست داشتنی است و این تیم جوان را خوب مدیریت کرده و همچنین باشگاه با وی قرارداد دارد.

ایرانیان در خصوص بازی روز گذشته تیم فوتبال نفت تهران مقابل الاهلی عربستان، ابراز داشت: کادر فنی ما تیم فوتبال الاهلی عربستان را خوب آنالیز کرده بودند و بازیکنان در زمین کاملا توجیه شده بودند و اگر خط حمله ما دقت می‌کردند می‌توانستیم گل‌های بیشتری را وارد دروازه این تیم عربستانی کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیتی که ایرانی‌ها نسبت به تیم‌های عربی دارند تماشاگران خوبی از بازی استقبال کرده بودند و از این هواداران که سرمایه اصلی فوتبال کشورمان هستند، تشکر می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران در خصوص لغو تمرین امروز زردپوشان پایتخت، تصریح کرد: تمرین لغو نشده است و بازیکنان تیم عصر امروز ریکاوری می‌کنند و تمرین سبکی را انجام خواهند داد.

وی در پایان گفت: من از رسانه‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم همیشه از این تیم جوان حمایت کافی را داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار