کامیابی نیا: باید با اختلاف 3 گل الاهلی را می‌بردیم

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: اگر از موقعیت‌های خود استفاده می کردیم الاهلی را با اختلاف 3 گل شکست می‌دادیم.

کامیابی نیا: باید با اختلاف 3 گل الاهلی را می‌بردیمکمال کامیابی نیا هافبک تیم فوتبال نفت تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با ریکاوری مناسب روحی و فنی بعد از دیدار مقابل تراکتور سازی سعی کردیم با تمرکز بر روی دیدار مقابل الاهلی عربستان با شرایط خوبی وارد میدان شویم خدا را شکر می کنم که با ارائه فوتبالی زیبا و تماشاگر پسند حریف را شکست دادیم و هواداران حاضر در ورزشگاه را شادمان کردیم.

وی در مورد عدم حضورش در این مسابقه بیان کرد: تصمیم کادر فنی نیمکت نشینی من در این بازی بود اما بدون هیچ گونه ناراحتی از این موضوع همراه با دیگر بازیکنان ذخیره و نفرات اصلی تیم نفت برای پیروزی در این دیدار هم قسم شده بودیم.

هافبک نفت تهران در مورد هدر دادن موقعیت‌های گل توسط مهاجمان این تیم ابراز داشت: نتیجه یک - صفر بسیار خطرناک است و اگر مهاجمین ما دقت بیشتری می کردند می توانستیم با 3 گل اختلاف حریف را مغلوب کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: امتیاز بزرگ نفت گل نخوردن در خانه بود در دیدار برگشت باید با تمرکز بازی کرده و با استفاده از موقعیت های گل احتمالی تیم عربستانی را از سد راه برداریم و فوتبال ایرانی را در خاک این کشور عربی سربلند نماییم.

کامیابی نیا در پایان این مصاحبه در ارتباط با عدم دعوتش به تیم فوتبال ایران اظهار داشت: پاسپورت من را برای حضور در تیم ملی گرفته بودند اما تشخیص کی روش این بود که به اردو دعوت نشوم با این وجود برای تیم ملی کشورم در دیدار مقابل ترکمستان آرزوی موفقیت می کنم وامیدوارم در اردوهای آینده اعتماد کی روش را جلب کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار